Çarşamba, Nisan 21, 2010

Özet

           Ablamlar gideli 3 gün oluyor. Nasıl alışmışım kuzuma, ablama... yolcu ettiğim gün eve giremedim. Tezgahın üstünde kuzumun dişlediği elmayı görmek yetti, ağladım durdum. Ablamlarla bol bol gezdik, denize girdik, yat turuna çıktık. İki gün deniz keyfi yaptık, ben güzelce yandımda ablamın yanması pek bi komik oldu. Güneş gözlüğüyle güneşlenince yüzünde gözlüğün izi çıkmış.

       Gelirken bana bir sürü hediye getirmiş. Kulağındaki küpeden kolundaki bilekliğe kadar bana bıraktı. Zaten ablama "ayy bu çok güzelmiş" demeye görüyüm. Bi ara yayınlıycam hediyeleri.

       Pazartesi gününden beri boğazım ağrıyor, sabahları inanılmaz bir acıyla uyanıyorum. Ablamla konuştum ablamdada bendeki gibi bi öksürük var. Sanırım denizden olduk. Su sıcaktı ama ilk girdiğimiz için üşütmüş olabiliriz.


          23 nisanda babam burda olacak arkasından 1 mayıstada ben gidiyorum memlekete. Ablam ve babam piyangodan çıktılar. Benim gideceğim belliydide onların geleceği süpriz oldu. Ablamda memlekete gideceği için tekrar görüşebilecez. Ayrılırken tek tesellimiz "10-15 güne tekrar görüşücez" dedik.

Hiç yorum yok: