Çarşamba, Nisan 07, 2010

:))))))

Ofisteki kızlar ısrarla bu şarkıyı dinlememi istediler. Şarkı beni anlatıyormuş. Gülmekten yarıldım. Akıllarınada geliyo haylazlık.  Söyleyen Candan Erçetin.

Birine aşık oldum


Düştüm peşine

Hayat çok güzel göründü

Birden gözüme



Annem sakın yapma dedi

Güldüm yüzüne

Çok seviyorum anne dedim

Karışma bize



Vay vay vay vay benim halime

Dinlemedim anneciğimi düştüm zalime

Vay vay vay vay benim halime

Bulamadım çaresini yandım kaderime



Cicim ayları geçince

Geldim kendime

Söyleyemedim kimselere

Kaldım dertlere



Yarin huysuzluğundan

Bezdim bin kere

Kaynanamın dırdırından

Döndüm iğne ipliğe



Vay vay vay vay benim halime

Dinlemedim anneciğimi düştüm zalime

Vay vay vay vay benim halime

Bulamadım çaresini yandım kaderime

Hiç yorum yok: