Cuma, Nisan 02, 2010

Dere otlu poğaça

Dün akşam eşim Kurtlar Vadisine adapte olmuş izlerken canım sıkıldı. Adam resmen hipnoz oluyo yaa. Kendisi konuşmadığı gibi benimde konuşmama müsade yok. Pür dikkat kesiliyoruz. Kaç senedir ekranlarda henüz bir bölümünü izlemişliğim yoktur. Madem ses çıkmayacak, kendi halimde uğraşmaya başladım. Buzdolabı ve bulaşık makinasının üzerini sildim. Lavaboları ovdum. Kesmedi bugünün yemeğini yaptım.  Bi dee yeni tarif deniyim dedim Dereotlu poğaça yaptım. Tarifi ezberimde olmadığı için veremiyorum. Fırının kullanım kılavuzunun içinden çıktı. Ordan okuya okuya yaptım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Eline sağlık,ben dereotunu çok yakıştırıyorum poğaçaya ,böreğe,aslında pek çok şeye,nefis görünüyor.Sevgiler..

mimozayım dedi ki...

teşekkürler. İlk defa denedim bende.Gerçekten yakışıyormuş.