Perşembe, Nisan 22, 2010

Ablamın Hediyesi 3

İşte ablamın diğer hediyeleri..

1: Glazewear metallic fırçalı ruj

2:Urban Flowers (çilek kokulu) parfüm

3: Lıp Gloss parlatıcı

4:Big colour iki taraflı göz farı (Gri ve mavi)

                        Parfümü sabah evden çıkarken sıkıyorum akşam hala üzerimde oluyor. Mis gibi çilek kokuyorum gün boyu. Eşim çok sevdi :)) 

                        Ruj ve parlatıcı tam istediğim şekilde. Fotoda koyu çıkmış rengi ama aslında pembiş renk. Parlatıcıyıda bazen bazsız bazende bazlıkullanıyorum.

                        Göz farı çok pratik kalem şeklinde ve kalın uçlu genelde gri tarafını kullandım. Henüz maviyi denemedim.

                Bunlar makyaj çantamdaki hediyelerim. Evde yanımda taşımadığım daha bi çok hediyesivar ablamın, canım ablam yaaa.... Bilirki kokona kardeşi makyajı sever. Akşam fotosunu çekebilirsem savaroski (umarım doğru yazmışımdır) taşlı bilekliğimi çekip yayınlıycam. Ablama "bu çok güzelmiş" demeye gelmedi yine. Ne varsa üzerinde döküldü bana gitti. Hatta pantolonunun birini bile bırakıyodu ki Erbaa'da görüştüğümüzde verirsin deyip gönderdim.

Hiç yorum yok: