Çarşamba, Nisan 07, 2010

Aradığınız kişi yoğunluktan dolayı.....

Çok fena çalışıyorum. Ahanda kanıtı. Borçluları 11880' den sorgulayıp, arama yapıyorum. Koskoca Antalya kırk tane numara kaydı çıkıyor sorduğum kişi üstüne. Tek tek arıyorum, kimlik teyidi istiyorum. Bin dereden su getirtiyolar valla. Kontor dolandırıcılığı peydah olmuş, kimse baba ismini vermek istemiyor. Hatta geçende aradığım bi kişi beni iyice araştırdı. "Sen kimsin? Nerden arıyosun?Avukatın ismi ne? ofisiniz nerde?"  Yarım saat sonra tak adam çıktı, geldi. Kendisi Jandarma Başçavuşumuymuş neymiş. Baltayı taşa vurmuşum haberim yok.Dolandırıcı sanmış beni, geldi teftiş etti sahiden ofismi diye. N'apalım anacım bizimde işimiz bu. Yarın bi gün sizide arayıp baba isminizi soran olursa "mimozayım, sen misin?" diye sorun :))

Hiç yorum yok: