Çarşamba, Nisan 14, 2010

Dolap "Kurdu" olduk.

Felaket yorgunum, dün gece yatak odası takımını yeniden kurmaya çalıştık tam 4 saatimizi aldı. Biz kurmaya çalıştıkça o yıkılmaya çalıştı. Offf belim çok fena ağrıyor. Tam "kurduk tamamdır" dedik, bi parça kaldı dışarda onuda yerleştirebilmek için geri bozduk. Bi kaç kez tepemize felan geçti. En sonunda güç bela tamamladık. Görüntüde bi problem yok ama sürgülü olan kapakları yerinden kıpırdatamıyoruz. Sırf etraftaki dağınıklık kalksın yatak odası toplu görünsün diye yaptık. Nede olsa bi kaç haftaya bu gidecek yenisi gelecek dedik ama inşallah kısa süre içinde getirirler mobilyamızı.

Ablamlar bugün yola çıkıyorlar. Öpleden sonra çıkarız yola demişti. Akşam saatlerinde burda olurlar inşallah. Allah kazasız belasız yolculuk versin. Misafirlerimize bu akşam çiğköfte, rakı sofrası düzenlemeye karar verdik. Dün gece yorgunluğum olmasaydı heyecandan uyuyamayacaktım. Sabah evden çıkarken son rötüşleri attım. Büyük ihtimal eve birlikte dönücez. Antalyayı bilmedikleri için buluşma yeri belirleyip ordan beni alacaklar. Eve gittiğimizde herşey hazır olsun istedim. Ablam için hediye almıştım ama henüz kuzucuğuma bişey alamadım. Ablam kıyafet almamı istemiyor, bir sürü kıyafeti varmış. Oyuncağıda ben uygun görmüyorum.Herşey plastik kansorejen, ne alsam ki minik kuzuma ben? Fikir verin arkadaşlar...

Hiç yorum yok: