Salı, Nisan 27, 2010

Hayalcinin Günlüğü'nden Mim

Sevgili Hayalcinin Günlüğü beni mimlemiş.  Sevinerek ve içtenlikle cevaplıyorum.

1.Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?


Kuantum Düşünce Tekniği R. Şanal. Bilinçaltımızı kullanarak hayatımızı nasıl kendi isteğimize göre kullanabiliriz teknikleriyle anlatan bir kitap. 

 
2.En son aldığınız kitap?

Para verip aldığım kitap en son lise son sınıftaydı. Doğan Cüceloğlunun  İletişim teknikleri serisini almıştım.

 
3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?

Şuan okuduğum ve hayatımı değiştiren kitaplar Kuantum serisi.

 
4.Bir türlü bitiremediğiniz ,bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?

İtalyanca Aşk Başkadır. Hala son 50 sayfası bitmedi. İllallah çekmedim okurken güzeldi ama diğer kitaplara başlayıca kalıverdi kenarda.
5.Bundan önce okuduğunuz kitap?

Yazarını hatırlayamadım ama Limit Sizsiniz.

6.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap

İtalyanca Aşk Başkadır'ı bitirip, kenarda bekleyen Bakirenin Aşığı.


Bende bu mim'i sevgili Esra ve balböcükleri'ne gönderiyorum.

Hiç yorum yok: