Salı, Nisan 06, 2010



Bu aralar okadar yoğunum ki.. Adliyeye bile daha az gidiyorum. Bu seferki yoğunluk büro içinde. Tahsilatlarımızın artması için dört elden arama yapıyoruz. Papağan gibi ezbere geçtim her telefonda " Dosyanızda hiçbir kıpırdama yok, genel müdürlüğümüz işlem yapmamı istedi Hacze gelirsem dosyaya 300-400 lira masraf eklenecek sizden acil ödeme bekliyorum." Tepkiler gelebilir biliyorum ama bizde neticede elçiyiz kurumla çalışıyoruz, ekmeğimizi ordan kazanıyoruz. Benim en büyük tesellim o borcun zevk sefa ile yapıldığıdır, yani adam ev almış araba almış yemiş içmiş parayı. Şimdi borcunu öderken mi zoruna gidiyo. Benimde borcum var, benimde kredi kartlarım var. Herkez ayağını yorganına göre uzatmayı bilecek. Devir böyle.. Pöfff baydım yaa. Neyse kapatıyorum bu konuyu.

Antalya'da yaz sezonu açıldı. Cumartesi günü küçücük çocuklar denize giriyolardı. Hava çok sıcak deniz çarşaf gibi. yaz geldi vesselam.

Hiç yorum yok: