Pazar, Ocak 30, 2011

Yok, yok marketi soymadım :))

Bunların hepsi bana büyük bi kolide hediye olarak geldi. Abur cuburu deli gibi seven biri için böyle bi hediye paha biçilemez heralde.
Neyi yiyeceğimi şaşırdım yaa resmen.
Malumunuz aşeriyorum ya.
Delirdim, delirdim resmen.
Evimin en güzide dolabını bunlar için tahsis ettim tek tek yerleştirdim.
Yemesemde arada gidip bakıyorum. O kadar deli ettiler beni.
Resmetmeden önce baya bi yendi tabe.
Bu güzelliğin bir bedelide var tabi.
Zaten kiloluyuz, ne olacak halimiz bilemiyorum. Biri harbi durdursun beni. Pilimi felan çıkarsın bişey yapsın.
Çikolata bulaşmış dudaklarla öpüyorum hepinizi.

7 yorum:

xesrax dedi ki...

süppper gözüküolar cnm,afiyet olsunn yardıma gelebilirim :))

mimozayım dedi ki...

Gel, gel. Hallederiz iki günde.

Sound of the Rain dedi ki...

Afiyet olsun :)

SEMA dedi ki...

aboooo nesstle bize de göndersin

reyhane dedi ki...

Süper valla, afiyet olsun,gönderen büyük jest yapmış, hayatta jest yapanlarınız bol olsun diyorum.

mimozayım dedi ki...

Teşekkür ederim canlar.

mini minicik dedi ki...

hayırrrr resmen markett soyulmuşşşşş :):):) afiyet olsunnn hepsini güle güle yiyinn:))