Çarşamba, Ocak 19, 2011

Hadi Altın günü Yapalım

 Uyduruk Kısır
Bayılırım Kısıra. Gece gündüz canımın ne zaman çekeceği hiç belli olmaz.
Gece 23:00 can çekti. Yenmezse gece uyku yok :)))uyduruk kısır diyorum çünkü yeterli malzemem yoktu o gece. Yeşil nanesi yok, yeşil soğanı yok, yok ta yok....

 Mantı
Hiç üşenmem açarım, sıkarım. Demeyi isterdim ama fresh yapabiliyorum. :)))
Ha yapamam değil, kesinlikle..
Ama denemem lazım önce, test etmem lazım. Daha nasip olmadı. Yaparım bi gün. İnanıyorum.

 Zeytinyağlı Dolma
Sevgili Esra yapmış post hazırlamış. Okurken şefiklerim aktı. Kalktım yaptım.  Tokatlıyım biliyosunuz. Ve Tokat Yaprağı Türkiyede meşhurdur.
Canım annem, evlendiğimden beri salamura edip gönderir bana. 5 kiloluk bidonlara basar.
Bi kış yeter bana.
Babaannemlerin  Kocaman bir üzüm bağı var. Bizim Yaprağımız özel basılır. Seçmece toplanır.

İrmik Helvası
Sadece denedim. Bir tatlı kaşığı tadına baktım.
Bu tür tatlıları sevmiyorum. Eşim yer belki diye uğraştım.
Dün yaptım bugün aynen çöpe. Çok müsrifim biliyorum. Ama deneme yanılma yoluyla bişeyleri yapmayı öğreniyorum. Zaten hep azıcık azıcık yaparım. 
İsrafa karşıyım ama napiim. Yarın bigün lazım olur. Dursun yemek arşivimin kenarında dedim.:)))

4 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

o kısırı görmez olaydım saat 14.30 acayıp canım cektı sayende işteyım nerden bulucam ben şimdi kısırı :)) hı ?

mimozayım dedi ki...

Ayy içime dert oldu bak şimdi.Eve gidince yersin. Yada adres söle paket yapıp gönderiyim. Gelene kadar bozulmazsa tabi. :))

nisamu dedi ki...

Kısıra bayılırım.Hamileyken koca bir tas yapar çatlayana kadar yerdim,sonrada fenalaşırdım:)

Mantıyıda sarmayıda çok güzel yapanlardanım:)

mimozayım dedi ki...

Hamileyken neden kısır ister insanın canı anlamam. Aynı durumu bende yaşadım. Deli gibi kısır yedim. Ahh nisamucum aynı şehirde olsak kursak sofraları otursak yesek.