Perşembe, Ocak 20, 2011

Hediye çekilişi yapıyorum hazır olun!!!


Arkadaşlar artık benimde hediye çekilişi yapmamın zamanı geldi diye düşündüm. Bugün bununla ilgili bi post hazırladım ama geri silmek zorunda kaldım.
Çünkü;
 hediyelerin içinde sihirli rujunda olacağını söylemiştim. Fakat verdiğim siparişte bi problem çıktı ve vazgeçtim almaktan. Bi düzine sipariş ettiğim için onuda dahil ettiğimi yazmıştım.
Aldatmaca olmasın diye siparişim iptal edilince postu tamamen silmek zorunda kaldım.
Şuan 3 parçası hazır hediyelerimin. Çarşıya gittikçe tamamlanacak.
En kısa zamanda ürünleri ve şartları duyurucam. Beni izleyin anacııııımm.
Öpüyorum.baaaayyyy.

4 yorum:

cicikan dedi ki...

izliyoruzzz ve bekliyoruzz:)

sevda dedi ki...

cok guzel hediyeler hazirladiginizi dusunuyorum 100.cu uyeniz olmustum umarim 100 degil 1000 izleyici sayisina ulasacaginiz gunlerde gelsin

mimozayım dedi ki...

İnşallah ama okadar umutlu değilim 1000leri göremem. Fazla tatnınmıyorum :)))

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

tmmm:))