Pazartesi, Ocak 03, 2011

Hayat Ressamı

Bi çoğunuz biliyorsunuzdur şimdi anlatacağım bloğu ama ben size yinede anlatacağım.
Bekarım o zamanlar.
 İş yerinde can sıkıntısından patlamak üzereyim, blog nedirde bilmem öyle.. Nette gezinirken tesadüfen bi postunu okudum, öyle hoşuma gittiki...
sonra bi önceki kayıt, bi önceki kayıt derken su gibi içtim bloğunu...
Babam yeni kanser oldu o zamanlar, nasıl ağlıyorum, nasıl bunalımlardayım.
Bu ne biçim kadındır dedim, nasıl bir dikliktir.
Utandım kendi kendime.
 Senin babansa bak bu kızcağızında hayat arkadaşı, yol arkadaşı hasta dedim.
Hergün okudum sonra sabırla yeni postlarını bekledim. Heves ettim, gıpta ettim, özendimm...
Onun sayesinde  dik olmayı öğrendim. 
Taa sihirliellerken buldum, 3 yıl oldu takip ediyorum.
Babama dua ederken onlarada gönderiyorum.
O bilmez ama kendi bloğumuda onun sayesinde açtım.
Allah hiç ağlatmasın, hep gül ilham kaynağım.
bilmeyenler için işte linki


8 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Bilmiyordum bu blogu, paylaşım için teşekkürler :)

mimozayım dedi ki...

Rica ederim.

Unknown dedi ki...

Evet ben de okuyorum,gerçekten hayat enerjisine bayılıyorum ben de ,maşallah diyorum ve Allah yardımcıları olsun ,amin...

annesi dedi ki...

ben de o blogun okuyucusuydum fakat şimdi giremiyorum ve nasıl ulaşacağımı da bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. ya da lütfen iletirmisiniz tekrar açsın. iyi günler.

mimozayım dedi ki...

Üzgünüm ama bende giremiyorum. Genele kapattı sanırım bloğunu.

Hayatın Ressamı dedi ki...

Yeni okudum bu yazını
Çok teşekkür ederim.
Ama bak hayat nereden nereye sürükledi.
Allah böyle istedi.
Kaderde bunlar yaşanıcakmış.

mimozayım dedi ki...

Kaderin önüne geçemiyoruz ki..

Adsız dedi ki...

merhaba. Ben de sihirlieller zamanında hergün tabkip ediyordum ancak bir süre sonra site kapandı. şuanda da başla blogu var mı biliyor musunuz? En son ki blogunda olumsuz cümlelerden eşiyle ilgili olumsuz şeyler yaşandığı izlenimi uyandı bende. ne durumda acaba?