Pazartesi, Ocak 10, 2011

yenileme çalışması

Bu elbisemi yıllaaar önce ablamın kına gecesi için almıştım.
Etek boyu diz üstü ve çok sade bi elbise gördüğünüz üzere.
Elimdede bolca parlak boncuk var. Her elime almamda nasıl değerlendiririm diyodum. Sonunda buldum.
Sade elbiseyi hareketlendirmek için göğüs altındaki ve yakadaki şeritlere tek tek işledim. Yetmedi bide tülden fiyonk yaptım yakaya. Fotoda boncuklar mat çıkmış. Karşıdan bakıldığında ışıl ışıl.


                                    
İşte bu yeni hali oldu elbisemin.
Bide elbisemi giydiimde takarım diye toka yaptım.
Bi çoğunuız için basit işler bunlar.
Valla tam 2 saat uğraştım ben. Teknik bilmiyorum. Gelişi güzel büküyorum, kıvırıyorum, bişeyler yapıyorum işte. Malzemede yok elimde. Uğraştım bişeyler yaptım netice olarak. Nasıl olmuş canlar? Başlangıç için fena değil, değil mi?

2 yorum:

Nisamu Style dedi ki...

Eline sağlık canım güzel olmuş:)

mimozayım dedi ki...

Ayy çok sevindim. İlk denemelerim ya beğenilmek iyi geliyomuş.Çok teşekkür ederim.