Cuma, Ocak 21, 2011

French Denemem

Ne kadar özensemde şu çizgiyi bi türlü çizemezdim. Ellerim titrer mutlaka yamulturdum. Ama saolsun bi bloger arkadaş sayesinde üstesinden geldim. İlk denemem olmasına rağmen benim hoşuma gitti.

 Tırnak tipim maalesefki uzun yapılı değil. "Lale" tırnak deriz bu tiplere. Benim gibi olanlarada "gül".
Ama yinede severim uzatınca.Kullandığım renklerde aşağıda elimde. Pembe, kireç rengi felan değil benimki. Yaldızlı beyaz. Tek kat sürünce çok güzel duruyor. Deneyin derim.
Benim hoşuma gitti ilk denemelerim. Şimdi siz fikrinizi söyleyin, eleştirin, önerin. Nasıl olmuş?


 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gayet güzel olmuş :) Ama tırnak yapınız küçük olduğundan beyaz kısmını bir daha ki sefere daha ince tutabilirsiniz :) Öyle de hoş olabilir.

mimozayım dedi ki...

Tamam, sonraki denememde ince olucak. Teşekkürler.