Pazartesi, Ocak 03, 2011

Akşam Menusu

Domates Çorbası
Herkesin farklı bi tarifi var. Kimi domates rendeliyo, kimi sadece salçayla yapıyo. Benimki salçayla yapılandan. Tadı aynı hazır çorba tadı gibi oluyo.  Üstüne kaşarda rendeleyecektim ama kalmamış, çorbayı yaptıktan sonra farkettim.
Kış salatası
üzerine nar ekşisi döktüm.

Hamsi Kuşu
Biraz uğraştırıyo ama daha leziz olduğunu düşünüyorum.
Balkonda tavada kızarttım.
:)

2 yorum:

CEYLAN dedi ki...

akşam sizde olmak varmış.ellerine sağlık..

mimozayım dedi ki...

Teşekkürler, eşim tok olduğu için yemedi. Aslında gelseydin iyi olurdu. İsraf oldular hep.
:)