Pazartesi, Nisan 04, 2011

Reklam tişörtü yenilemece

Bu bi arkadaşın verdiği sıkıştırılmış reklam tişörtü. Kendisinden iki tane vardı.Piknikte yada mangal yaparken giyeriz karı koca diye yıkayıp kaldırmıştım. Kıyafet dolabını düzenlerken elime geldiler. Sağlam bi kumaşı var. Birini temizlik yaparken kullanıyım bari cam silerim diye kenara aldım. Sonrada kıyamadım. Üzerinde oynanırsa bişey çıkarmı diye düşünürken. Taaaa bekarken giydiğim epey yıpranmış bi tişörtüm daha geçti elime. Onuda temizlik bezi yapıcam güya. Aldım ikisini başladım kesmeye dikmeye. Sonuç? siz karar verin.
 .
Boydan bi çizgi var. Pembe tişörtle yapılan çiçeklerle kamufle edildi.Yuvarlak yakayı omuzları açıkta bırakacak şekilde kayık kestim. Kol kısmındaki reklamı yok etmek için kollardan fazlalık aldım.


Püskül modası mağlum. Makasla şeritler kesip kola diktim. Bide büzdüm.
Ve işte ortaya böle bişi çıktı.
Buda yakadan ve koldan arta kalanları  bide fazladan yaptığım pembe çiçekleri değerlendirmece. Çok sade bi tişörtü hareketlendirdiler.
 Bu postu okuyan herkesi öpüyorum. Sevgiyle kalın.

4 yorum:

çitlembik dedi ki...

süper. başka yorum bulamadım :) gerçekten süper olmuşlar.

mimozayım dedi ki...

Saol canım benim. Beğenilmesine sevindim.

necla dedi ki...

çokda güzel olmuş valla güle güle kullanın

mimozam dedi ki...

cok guzel degerlendirmmisiniz renklerde cok uymus gule gule kullanin saygilar