Pazartesi, Nisan 04, 2011

Profiterol mmmmhhhh


Ayy bende ne cevherler varmıışşş. İlk defa yaptım ve sanki yıllardır yaptığım bi tatlıymış gibi sonuç aldım.
Akşam eşime servis ettiğimde kaça aldığımı sordu pastaneden. Hehehehehehh. Çook çok beğendi.
Bu tatlıyı yapmanın bi kaç püfü var. Sanırım onları yaptığım için bu kadar lezzetli oldu.
İyice araştırdım yapmadan önce tabiki netten.
Yaklaşık kırk tane beze çıkıyo, yarısını içini kremayla doldurmadan poşetleyip dolaba attım.
Misafir geldiğinde sadece kremasını doldurup çikolata sosu eklenecek.
Şiddetle tavsiye ediyorum herkese. Görüldüğü kadar zorda değil.


Öptüm herkesi.

6 yorum:

kubraalagoz dedi ki...

tarifi istiyorum amaaa:)))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

offf ne güzel duruyoooo

mimozayım dedi ki...

Tarif için bi post hazırlarım canım

balböcükleri dedi ki...

kaşıkla beni diyo ama kaşıklanmıyoki:(

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuzu akrabam sayesinde ogrendim http://portakalcicegi.blogspot.com un sahibi semiha sayesinde blogunuzu begendim izleyiciniz oldum yaptiginiz profiterol harika gorunuyor ellerinize saglik bende sizi bloguma beklerim izleyicim olursaniz sevinirim saygilar http://mimozaya.blogspot.com