Cuma, Nisan 22, 2011

Öğğğ herşey kokuyooo

Artık herşey kokuyo yaa.
Hemde öle güzel güzel değil.
Leş gibi..
Yemek yapamıyorum kokulardan.
Günlük içmem gereken tok karnına bi ilacım var. Karnımı doyurupta ilacımı bile içemiyorum.
Dün gece eşim yanıma oturdu.
"Sen bugün balıklamı uğraştın" dedim. "Yooo bugün balıkla hiç uğraşmadım" dedi.
"Peki yanından felan mı geçtin" dedim.
"Yoo hayır görmedim bile" dedi.
"Ama sen hamsi kokuyosun" dedim.
Evet evet kocam hamsi gibi kokuyo.
Yemek yapamıyorum bari kahvaltılık yiyim diyorum.
Dolabın kapağını açınca midem ayağa kalkıyo.
Bugün akşam 6'ya kadar hiç bişey yemeden bekledim.
Yarın yine doktor randevum var. Belki bu durumu kurtarır bi ilaç verir bana.
Öpüyorum sizi.

5 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Allah yardımcın olsun. İnşallah bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın.

Unknown dedi ki...

eee olsun o kadar:)) değmez mi bence fazlasıyla değer...ama sen yine de doktoruna danış belki bişeyler önerir ve inşallah geçici bir durumdur.

mimozayım dedi ki...

İlk aylarda olur böyle dedi. İlaç verme taraftarı değil doktorum. Şimdiden kimyasalla beslemeyelim dedi. Atlatırım yaa yeterki sağ salim kucağıma alıyım.

hayalci dedi ki...

Yeni gördüm güzel haberi,hayırlı olsun canım :)

mimozayım dedi ki...

Hayalci; teşekkürler canım :)