Çarşamba, Nisan 20, 2011

Çok Şükür

Canlarım yarın olan doktor kontrolümü bugün dayanamayarak gerçekleştirdim.
Şuan o kadar mutluyumki kelimeler yetersiz...
Farklı bi doktora gittim tavsiye üzerine, kesem büyümüş ve düzgün göründü.
Diğer doktorun dediklerini söledim. "Kesenin bozulmuş olduğunu ve düşer "dediğini.
"Nasıl karar vermiş böle bişeye, bozuk kese bu kadar büyürmü hiç" dedi.
Pazartesi günü kalp atışlarını dinlemem için eşimle beni tekrar çağırdı. Hafta sonuda içimin rahat olması için kan tahlili istedi.
Çıkan kan tahliline göre "ölü bebek söz konusu değil ben ümitliyim. İki gün sonra tekrar bi kan tahlili yapalım, değerler artıcaktır" dedi. Şuan itibari ile 6 haftalık hamileyim. Allah bebeğimi bana bağışladı. Merak eden ve endişelenen arkadaşlarada çoook çok teşekkür ederim. Dualarınız ve iyi dilekleriniz için.
Yarında benim bir hafta boyunca ağlamama neden olan gereksiz strese sokan doktorla randevum var.
Gitmiycem ama arada kör şeytan gitte kabus gibi geçen bir haftanın hesabını sor diyo.
Çok mutluyum çok. Allah bütün evlat isteyenlerin kucağını doldursun.
Çok öpüyoruz meleğimle sizi.
Bide çok seviyoruz.

9 yorum:

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

ne kadar güzel bi haber, gözün aydın, doktorluk mesleğini haketmeyen o kadar çok doktor var ki bu ülkede, benimde moralimi çok bozan bi doktorda başlamıştım takibe, ne sorsam olumsuz cevap veriyodu, kese var, yolk kesesi var diyo kalbi atarsa sağlıklı, kalbi atıyo başka şey söylüyo, beni çileden çıkardı, hamileliğimi bile hissedemez oldum,sonra bi profa gitmeye karar verdim de kurtuldum tüm olumsuz düşüncelerden, şimdi doktorum diyo keyfine bak çok iyi, bende bakıyorum:))
doktor çook önemli bu süreçte, çok iyi araştırıp git.
inşallah bebişleri kucağımıza alınca bunlar sadece bi anı olarak kalacak:)

mimozayım dedi ki...

İnşallah tatlım.Dediğin gibi doktor çok önemliymiş anladım.

kpsszede dedi ki...

geçmiş olsun,gözünaydın.inşallah hayırlısıyla kucağına da alırsın...

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

olumsuz şeyleri aklından at güzel Anne :) Ohh çok sevindim bebişin çok iyi Maşallah maşallah:)

Unknown dedi ki...

ayy canım benim nasıl sevindim...gözün aydın çok şükür gerçekten.gel de kızma şimdi bu doktora yani..ama boşver sen onu at kafandan gitmeye falan da kalkma allahından bulsun de ve hamileliğinin keyfini çıkar doya doya.inş herşey yolunda gider ve sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın.darısı isteyen herkesin başına.

mimozayım dedi ki...

Perimasalım; çok teşekkür ederim, İnşallah.
Selda; Moralim çok düzgün şuan, pozitif enerji patlaması yaşıyorum.
Sevda; canım inşallah sende en kısa zamanda bu haberi bizle paylaşırsın. Rabbim isteyen herkese nasip etsin.

elif'in damlası dedi ki...

çok şükür gerçekten.Bak olumlu düşününce nasılda olumlu şeyler oluyormuş.Rabbim umarım yeğenine benzetir çok tatlı çünkü :((

üzüm kuşu dedi ki...

canımm çok sevindim gerçekten inşallah sağlıkla kavuşursun bebişine:)

Nisamu Style dedi ki...

Çok güzel bir haber,gözünüz aydın.İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız.