Perşembe, Nisan 07, 2011

Cumartesi Gününden

Cumartesi günü eşimle Hayvanat Bahçesine gittik.Öyle hayvanat bahçesi dediysem betonların üzerinde kafeslerle konulmuş üç beş hayvan çeşidi değil. Resmen Afrikadayız Her hayvan için doğal ortam yaratılmış. Normalde sirk ve hayvanat bahçelerine karşı önyargılıyımdır. Hayvanların şuursuzca kullanıldığından dolayı. Ama burası için öyle bi tereddüt yaşamadım doğrusu.
 Eşimle en çok aslan ve kaplanların olduğu bölüme gitmek için sabırsızlanıyoruz. Ben elimde telefon foto çeke çeke tabi. Neyse efendim bulduk sonunda. Kaplanın fotosunu çekicem illa. Bide hayvan sinirli bi ileri bi geri volta atıyo. Bi ara hırıltıyla dişlerini gösterdi. Hıh çekiyim diye azcık ama azcıık yaklaştım . Allaaaah kükreyerek atlamasınmı bu. Resmen korkudan dizlerimin bağı çözüldü. Hayatımda böyle korktuğumu bilmiyorum. Bide nasıl büyükler. İki koruma var arada ama birden atlayınca sanki tepeme çöreklendi gibi hissettim. Serde erkeklik var ya çaktırmıyorumda korktuğumu. Eşim bi kaç adım geriledi.Fotoyuda çekemedim :)) Eşim niye bu sana saldırmak istedi kükredi diye takılınca. Vahşi cazibeme dayanamadığını söledim.:))
Yan tarafta aslan vardı, uzanmış keyif yapıyo hayvan. Eee kaplan bana kükrerde eşim aslanı kendine kükretmez mi?
ses yaptı, elini kolunu salladı aslanın dikkatini çekti.
Aslan ne yaptı biliyomusunuz?
Şööle bi kafasını kaldırdı, eşime baktı, sonra ne diyon be! der gibi çevirdi kafayı. Ahahahahh...
Bu niye bana pas vermiyo dedi eşim.
Eee.. hayvan, ormanların kralı olmuş avı bile önüne geliyo. Senimi takacak hııhhh dedim çekildim ordan.
Diyaloglarla, görülenlerle çok güzel bi gün oldu benim için. Gittikçe üzerimdeki mutsuzluğu atıyorum çok şükür.
Ha bide Jurassic Park vardı ya, Dinazorlu film.
Orda ortam nasılsa bizim gittiğimiz yerde öleydi. Aynı filmdeki gibide yağmur yağıyodu. Hele hayvanat bahçesini girişi tıpkı Jurassicdeki gibiydi. Yani ben çok benzettim buyrun bi bakın.

Benzemiyor mu?


2 yorum:

SerpiL dedi ki...

:)bizde geçen sene darıca hayvanat bahçesine gittik.o kadar hayvan görmüşümki başım döndü.hayatımda görmediği hayvanlar.yanlız nedendir bilinmez tilkiyi görünce beni bir gülme krizi tuttu.gül allah gül.manyakmısın ne gülüyon diyo kociş ama ben hala kriz.hani kurnaz tilki derlerya.bu fukaramı atmışlar bir yere.orda sıska bid eri bi kemik düşünüyor:)
ay gece orda kalsam ölürüm heralde mezarlık daha iyi be.

mimozayım dedi ki...

Evet evet orada gece kalmak benimde aklıma gelmişti. Bende mezarlıkta kalmayı yeğlerim. Bide aslanların kaplanların kafeslerinden kaçtığını düşündüm. Yok anacım korktum ben ordan.