Pazartesi, Nisan 25, 2011

Kasnak İşi Simli Oda Takımı

Arkadaşlar birazdan fotolarını göreceğiniz kasnak işlerini bi arkadaşım yapıyor.
O kadar güzellerki, insanın yeniden çeyiz düzüp ekleyesi geliyor.
Üstelik bu el emeği göz nuru ürünleri çokta uygun bi fiyata yapıyo.
Kargoda arkadaştan olacakmış hemde.
Ben annem için bi  tane sipariş verdim. istediğiniz renkte yaptırabilirsiniz. Anneme verdiğim sipariş gümüş rengi simli olan. Eğer düşünürseniz tavsiye ediyorum. Yıkandığında hiç bir deforme söz konusu olmuyor. 6 adet oda takımı 40 lira kargo dahil. Gelelim fotolara






6 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Evet bende gümüş olana bayıldım. Annen iyi günlerde kullanır inşallah

ev kuşu dedi ki...

deri üzerine mi yapılmış ben mi yanlıs gördüm:) ama harika olmuslar... yapanın ellerine sağlık..

mimozayım dedi ki...

İp üzerine tutkalla yapılmış. Deri değil.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Üşenmeyip tek tek dizilmiş gibi.:))
Çok şık.

Adsız dedi ki...

ela
slm arkadaşlar evt çok güzel olmuş ama uçlarını nasıl yapmış onu anlamadım böle çubuk gibi duruyo bende yapıyorum kasnak işi bloğuma attığım linkden ulaşıp bakabilirsiniz cevab bekliyorum şimdiden tşkler http://kkaramell.blogcu.com/

mimozayım dedi ki...

noktaları alçıyla yapıyo sonra sim yapştırıyo, uçlarıda aynı şekilde alçılayıp simliyo kasnaktan öyle kesiyo.