Cumartesi, Nisan 30, 2011

Hamileye verilecek en güzel hediye :))

Eşimin bu akşamki hediyesini takdim edeyim.
Bu hamilelik ne ballı şeymiş yaa...
Bulantılarımdan şikayet ederdim ama süper yanlarıda yok değil.
Daha önce bahsetmediğim için yazıyorum.
Eşim Kemerde bi otelde Soğuk Şefliği yapıyor hani şu master şefte bi bölümde kenarda karpuzu oyarak şekillendiren bi adam vardı, işte benim kocitoda o adamın işini yapıyor.
Eve gelmeden önce hergün beni arar. Bugünde "bişi istiyomusun" diye sordu. İlk evlilik yıldönümümüzde ki zaten daha bi sefer kutladık :))) Bu temmuz ikincisi gerçekleşecek.
Devasa gelin pastası gibi bi pasta yaptırmıştı otelin pastacısına.
Hayatımda yediğim en güzel pastaydı.
"Madem sordun pasta" dedim.
"Yaptıramayabilirim" dedi.
Bende ümidi kestim. hatta pasta istediğimi unuttum.
Kapıyı açınca elindeki paketi görünce nsıl sevindimmm.Hele paketi açıncaaa...
Süpriz yapmış meğer.
Daha ikinci aydan gelsin kilolar.
O kadarda diyet yapmıştım :)Aman canım saolsun. Duyduğuma göre her yarım saatlik bebek emzirmek 500 kalori yaktırırmış.(kendimi teselli ediyorum) Neyse canlar.
Öpüyoruz biz sizi.

1 yorum:

Pınar dedi ki...

Harıkaymıss :) Afıyet olsun!

Pınar
www.kaliteyitaniyalim.com