Cumartesi, Mart 06, 2010

Sonunda vaktim olduu

Penbe renkli ojem bittiği için uzun süredir bu rengi kullanamamıştım. Golden Rose'nin bu ojesi 1 Lira .Fotoğrafı çekerken tek kat sürdüğüm için fazla rengi anlaşılmamış. İki kat sürdüğümde şeker pembesi.Dün akşam buz dolabını temizlerken sebzeliğin arkalarında kalmış bir kilo havuç buldum. Pazar alışverişini eşim yaptığı için ne aldığını bilmiyorum. Pazardan getirir getirmez dolaba yerleştirir aldıklarını. Biraz daha geç kalsam havuç çürümeye başlayacakmış. İsraf olmasın diye hemen rendeleyip kaynattım. Hafif soğuyuncada içine kakaolu bisküvi ve ceviz atıp bir güzel karıştırdım. Avucumda ceviz büyüklüğünde yuvarladım. Aslında hindistan cevizi severim ama elimde mevcut olmadığı için kalan bisküvileri ufalayıp etrafını kapladım. Cezerye yapmış oldum uyduruktan. Elime sağlık.



İtalyanca Aşk Başkadır'ı bitirdim. Şimdi sıra yine patronumun verdiği Bakirenin Aşığı'nda.


Bakalım bu nasıl, henüz bi kaç sayfa okuduğum için anlayamadım. Bir hafta kadar oyalar bu roman beni.




Hiç yorum yok: