Çarşamba, Mart 17, 2010

Hokus Pokus

Kendi çapımda yaşpasta yapmaya çalıştım, aslında yaşpasta yapmak için girişmemiştim mutfağa ama...

Elmalı, cevizli kek yapacaktım. Yaptımda. Fırında fosur fosur kabaran kekime gidip gelip baktım. Bi ara "amanın tepsiden taşacak" dediğimi hatırlıyorum. Pişmişmi diye kontrol etmeye gittiğimde kekimin kontapilak (ablam ve benim, annemin kabarmayan kekleriyle dalga geçtiğimizde kullandığımız bir tabirdir) gibi olduğunu gördüm kendi kekime nazarım değdi. Tam sinirlendim atacaktım, tadına bakıyım dedim. Lezzetli geldi kıyamadım. Yaptım iki paket krem şanti ve çikolata sosunu, iki katlı yaşpasta yaptım. Yaşpastanın mazisini bilmeyen eşim bir dilim yedi:))))) Afiyet olsun canım.


Ablama aldığım babetler. Umarım beğenir. Çok uygun bi fiyata aldım. Hatta annemede aldım iki tane bi siyah bi kahvertengi. Güle güle giysinler.

Hiç yorum yok: