Çarşamba, Mart 03, 2010

Eyvah eyvah..



Harika bir komedi filmi (ymiş) henüz izlemedim ama filme giren herkes çok beğenmiş. Sürekli insanların ağzında filmden espiriler... Gerçekten görmek istiyorum filmi ama sinemaya gidecek vaktim yok. Zaten Antalyadaki sinemalardan haberim yok. Trakya şivesi varmış filmde Buketin deyişine göre. Gerçekten çok merak ettim filmi. Cd sini alıp izlemeliyim. Recep İvedik 3 ve bu film izlemek istediğim filmler arasında.

Dün akşam tek başına korku filmi izledim.Dehşet Odası. Korkmam korku filmlerinden . Bilirimki maskedir makyajdır o korkunç görünüşler. Yalnız 3 harflilerle ilgili filmlerden korkarım ki... onu da denedim Dabbe filmini izledim. Korktuğum şeylerin üstüne gitmek çok hoşuma gider. Zaten acıyıda severim. Hafiften Mazoşistlik var bende. :))) Şaka bi yana, Film seyredeceksem ya komedi olur ki, güleyim bol bol mutlu olayım, yada korku izliyim, geriliyim. Öyle romantik aşk filmleri, aksiyon filmleri bana göre değil.

Hiç yorum yok: