Pazartesi, Mart 22, 2010

Hafta sonu yapılanlar

Cuma gününden kalan lahana sarmamın yanına cumartesi günü mercimek köftesi eklendi. Bu aralar canım hep günvari yemekler istiyor. Bi altın gününemi girsem ne yapsam. Kısır, patates salatası, pasta, börek, çörek... ohh doysam .Kendi çapımda diyetteyim ya kendimi ne zaman kısıtlasam bunlardan istiyor canım. Allahım nasıl bir bilinç altına sahibim.
Cumartesi günü hava çok sıcaktı. Deniz kenarı güneşlenen ve denize giren onlarca turistle doluydu. Suya dokundum bana soğuk geldi. Ben olsam hayatta giremem. Ne kadar sıcak olsada hava, mart ayındayız henüz.
Uzun zamandır yemiyordum deniz ürünleri. Eşim balık ve et ürünlerini hayatta ağzına sürmez, tam bir vejetaryen. O yemiyor diye bende yiyemiyorum. Ona ayrı, bana ayrı yapmak zor geldi. Pazar günü 5M migrosta gezerken çiğ balığa bile gözüm düşünce bi tane çupra aldım. Fırına patates ve soğanla birlikte sürdüm. Balığın karnına koyduğum tereyağ harika bir tat vermiş.


Hafta sonum pazar akşamı gidilen lunaparkla son buldu. O kadar eğlendimki anlatamam. Disco, çarpışan otolar, go-kart ve tırtıla bindim.




Hiç yorum yok: