Cumartesi, Mart 19, 2011

Unuttum sanmayın hala diyetteyim

Kızlar 3 gün yazabildim ne yediğimi sonra biliyosunuz annemin rahatsızlığından dolayı memlekete gitmiştim.
Hastanede 8 gün yattık, hastane yemekleri saolsun diyete tam gaz devam edebildim. (hastane yemeklerini yiyeceğime aç kalmak tercihim oldu)
Eve geçincede kaçamaklar oldu olmadı değil ama yinede dikkati elden bırakmadım. Bu sayede 2 kilo verdim.
Şuan başka bi bloger arkadaşımızın yaptığı Ben Bugün Diyetteyim etkinliğinede katılım yaptım.

http://sevalvemoda.blogspot.com/2011/03/ben-bugun-diyetteyim-1.html#comment-form

Sizin içinde link bırakıyorum.

Sizde bi göz atın uyarsa sizede, kaldığımız yerden devam ederiz.
Burdan Diyet modunda olmadığını yazan bi arkadaşımızada sesleniyorum. Gel bacım gel. Bu işin modu felan yok. Zoraki yapıyoz bizde. Biz seni moda sokarız. :)))

Yaza kadar harbi zayıflamam lazım bu arada faceden bana ulaşmak isteyenler için

facebook.com/mimozayim


Ordanda programları paylaşalım.

Hiç yorum yok: