Perşembe, Mart 10, 2011

Bol Resimli Post

Uzun süredir bu kapanmalar yüzünden keyfimce hareket edemedim bloğumda. Değil fotoğraf yüklemek, yazmak bile gelmedi içimden. O iğrenç kırmızı yazıyı gördükçe sinirlenip kapattım.Artık çok şükür indirdiğim bi program sayesinde rahatça erişebiliyorum.Burdan miniciğime onun aracılığıylada Alışverişdelisine teşekkürlerimi borç bilirim.Giremediğim süre içerisinde bi çok şeyi resimleyip kenarda bırakmıştım.Onlarla başlıyım istedim.Altta gördüğünüz, sade bi hırkama apolet olacak. Omuzlarına dikilmek üzere kenarda beklemekte.
Antalyalı blogerlere kapalı yoldaki Ali Özkan mağazasına girmelerini tavsiye ediyorum.
Aman Allahım harika şeyler var. Neye saldıracağını şaşırıyor insan.Yine o mağazayı bana tanıtan arkadaşada burdan teşekkürlerimi gönderiyorum.( Hatırlarsanız sevgililer günü için kurdela tarzı şeyleri nerde bulacağımı yazmıştım. Oraya bırakılan bi yorumla buldum burayı)
yukarıdaki kurdela çiçekleride ya tac yaparım yada sade bi switte broş yaparım diye aldım.


Bu tül fiyonklu cicimide Güllükte dolaşırken bi mağazada  indirim reyonunda buldum. Bi tane kalmıştı ve çok düşük bi fiyatla sahiplendim. 7 lira.Yazın kotların üstünde çok cici olacak.

Alıx Avıen ojelerimide yine Ali Özkan'dan aldım
Tırnaklarımı memleketimdeyken, hastanede annemle ilgilenirken vücuduna batacağını, rahatsız olacağını düşünerek sıfırlamıştım. Henüz uzamadılar. Ojeleri gösteremedi tırnaklarım. :))
                           Cep telefonuyla çektiğim için net bi görüntüsü olmamış fotoların üzgünüm.
Daha bi çok yeni oje aldım. Denedikçe bloğumda paylaşıcam.
şimdi kalkıp biraz temizlik yapmam lazım.
Hepinizi öper ve ben kaçar.

Hiç yorum yok: