Perşembe, Mart 31, 2011

Kötü Haber

Annemi hastaneye yatıracaklarmış...

5 yorum:

sevda dedi ki...

insallah kotu bir sey yoktur belki uzuntulerden fenalasmistir dunku yazindan umutsuzlugun belli oluyordu insallah hersey yoluna girer

mimozayım dedi ki...

inşallah

balböcükleri dedi ki...

geçmiş olsun nesi var bilmiyorum ama hemen geçer inş.blogunun okunması rahatsız ediyorsa başka isimle aç.sonra ben mimozayım diye yorum at bana ama:)silerim yorumunu.böylece senin sen olduğunu bilmez okuyan.

mimozayım dedi ki...

Canım, bu konuyla ilgili okadar çok mail aldım ki. Sanırım benimki pireye kızıp yorgan yakmak olacak. Kapatmıycam bloğumu isimde değiştirmiycem.Tam gaz devam edicem. Ben mutlu olucam ki giden üzülecek mutluluğuma dahil olamadığı için.

Swotpisces dedi ki...

çok geçmiş olsun, Allh şifa versin inşallah.