Pazartesi, Mart 28, 2011

Abla bu yazım sana!!!!!

Bunu okuyacağını biliyorum, ve sadece sana bi diyeceğim var!!

Artık yanında anan, baban, kardeşlerin yok!! Tek başınasın çünkü bunu sen istedin. Sayende annem 50 kiloya düştü. Babamsa öleceği günü bekliyor. Erkek kardeşinden bahsetmeme gerek bile yok. O henüz ergen ve hayatını sen mahvettin. Ben? Ben çok iyiyim. Yakında bebeğim olacak ve sen teyze olamıycaksın. Hiç bişeyi olamaycaksın bebeğimin.
Kardeşini askere uğurlayamıycaksın, düğününü göremiyceksin. Teyze oldum diyemiyceksin.
Bi umut aramanı bekledim, ama yapmadın. Demekki,  BİZ SENİ NASIL SİLDİYSEK sende bizi sildin.
İyi yaptın.




"Hayatımdan bi kişi sildim.Bazen o sildiklerimi özlesemde ben yapmam gerekeni yaptım.Ama şu an mutluyum... Daha fazla canımı acıtmayın çünkü her seferinde bişey kaybetmekten yoruldum...
Tek sözüm şu;            


 BENDEN VE SEVDİKLERİMDEN UZAK DUR!!!!

2 yorum:

SeMa dedi ki...

ne oldu yaa ne yaptı ablan böyle?

balböcükleri dedi ki...

ben soru sormayacağım bunları yazmışsan bir sebebi olmalı.ama et tırnaktan ayrılmıyor.şu an kızkardeşimle küsüm.yanımda olması gereken zamanda başkalarının yanında olduğu ve ailemize uymayacak birini sevdiği için.bense bi eyer gittiğimde onla küs olduğum halde şunu ona alsam bunuda çok severdi diyorum burkuluyorum.bana bişey olsa koşa koşa gelir biliyorum.üstelik daha beterini eşim yaşıyor.ablasını yıllardır görmüyor.11 yıllık evliyim ve o görümcemi hiç görmedim.ne kadar gebersin ölsün desede gözleri doluyor.çünkü kardeş,çünkü ciğer