Pazartesi, Şubat 07, 2011

Yarın Neler Yapılacak

Uzun süredir çarşıya gidip aklımdakileri almak için program yapıyorum.
Ama her seferinde gözüm yemediği için oturup kalıyorum.Hatta kaç gündür evi bile doğru dürüst temizlemiyorum. Battaniye altında televizyon izliyorum miskin kedi gibiyim.
Malum sevgililer günü geliyo.
Düzenleyeceğim akşam masası için alacaklarım var
kurdela
organize tül
ve hatta yeni bi masa örtüsü
mumlar
kocişimin hediyesi
vs. vs.
listem uzayıp gidiyo.

Bide deniz kenarından taş toplamam lazım.
Dekoratif bişiler yapıcam taşlarla.
Antalyayı bir buçuk sene geçmesine rağmen henüz öğrenemediğim için nerde ne satılır bilmiyorum.
Geçen akşam Özdilek Avm'deki Koçtaşta gezdim, kurdela felan bulabilirim belki diye.Yokmuş.
Nerde satılır bana en yakın nerde bulurum hiçbir fikrim yok.
Yardımınız gerekli bu konuda gerekirse ertesi güne atabilirim yapacaklarımı. Antalyalı blogerler yorum yazabilirsiniz.
Öpüyorum .

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar. Kumaş kurdele vs. almak için gitmeniz gereken en uygun yer Ali Özkan mağazası bence. Kapalı Yol'da büyük bir mağazası var ne istersen bulabilirsin diye düşünüyorum.

mimozayım dedi ki...

Sayende harike biyer keşfettim çok teşekkür ederim.