Cuma, Şubat 04, 2011

Biri bi el atsın bana!

Yarın sabah diyete başlıyorum. Yeter artık bi dur diyen olmadı bari kendi kendimi durdurmaya çalışıyım.
Kahvaltıyla birlikte başlayacak diyetimi fotoğraflarla paylaşıcam size.
Arkadaştan gelen envayi çeşit abur-cuburu yeğenime göndermek üzere sıkı sıkıya koliledim.
Onlar bi gitsin hele gözümün önünden.
İşten çıkalı iyi saldım. Hareket yok, can sıkıntısına ye babam ye oohhh...
Şuanki kilomu söylesem ohaaa felan dersiniz eminim.
Eşimde yardımcı olacak.
"Durdur beni az ye, de" diye tembihledim.
Diyetisyene gitme fikrime listelere uymayacağım için pek sıcak bakmadı.
Bekarken bende şu psikolojik kusma hastalığı varya adını unuttum. Ondan vardı.
Yine başlıyo yavaş yavaş.
Öfff.
N'olur bana gaz verin.
Yada hadi beraber zayıflayalım.
Yok mu içinizde diyet yapan bi cengaver?
Yarışalım, paylaşalım, destek olalım.
Yineliyorum.
Yarın diyete başlıyorum, bu sefer kesin başlıyorum.
Öptüm herkesi.

6 yorum:

Miss Sensible dedi ki...

Canım, umarım diyetine başlayıp sabrederk mutlu sona ulaşırsın :)
Şimdiden Allah sabır versin :)

Adsız dedi ki...

bennnn varımmm.... artık kilolarımdan kurtulmalıyım:(( bende destekcinizimmm;,))

mimozayım dedi ki...

Miss inşalah canım.
Mini başladık ozaman diyete ok?

Adsız dedi ki...

başladık tabi artık diyete mimozayım ;))

Neşece herşey dedi ki...

Ne tesadüf ben de dün başladım diyetime pardon yeme alışkanlıklarımı değiştirmeye.Bu arada bloğuma hoşgeldin..

tuğba dedi ki...

merhaba bende bu aralar fena takmış durumdayım diyete ama bir türlü başlayamıyorum.bende varım senle zayıflamaya.benim tek sorunum abur cuburdan vazgeçememek.abur cubur yerine geçecek daha sağlıklı atıştırmalıklar bulursam belki kilo vermem kolaylaşır.blogunda yazdıklarını takip edeceğim.bol şanss