Salı, Şubat 01, 2011

Uyku Tutmuyor Bu Gece Dede Niye Öldün?

Gece saat 00.00 da dedemin vefatını öğrendim. Ağlamaklı yazıyorum bunları.
Üzülmüyüm diye söylememişler.
Düşmüyüm yollara diye.
Gurbet işte....
Tek başına yas yaşıyorum.
Gözlerimi kapattığımda iki ay önce gördüğüm hali geliyor gözlerimin önüne.
Ağlamamaya çalışıyorum, sıkıyorum kendimi.
Çok iyi anlaşmazdık, aksi bi dedeydi hep.
Ama severdim, takılırdım, gıcıklık yapardım.
İki ay önceki ziyaretimde bana "git ne alırsan al bendensin" demişti.
Füme bi hırka almıştım, dolabın kapağını açıp baktım.
İçim sızlıyor.
Biliyordu öleceğini, son iyiliklerini yaptı bize.Son kez sigarayı bırak dedi.
Annemden helallik aldı.
En kötüsü ne biliyormusunuz.
Dedemde babam gibi kanserdi. Aynı tür.
Dede demedim bu yaşıma kadar o'na..
Halamlar küçüklükten alıştırmış Baba dedim.
Bugün toprağa verilmiş.
Babaannem, babam, halamlar perişan.
Orda olup yanlarında bu acıyı yaşamak isterdim.
Tek başına çekilmiyor gurbet elde.
İnanamıyorum, konduramıyorum.
Şakamı yapıyolar bana.
Şaka desin birisi...
Allahım gitmiyor yüzü gözümün önünden.
Benim aksi babam, niye gittinki?


Sizden bişey isteyebilirmiyim?
Babam için bi fatiha okurmusunuz?

14 yorum:

sevda dedi ki...

oncelikle basin sagolsun kolay degil adeta bir cinardirlar yoklugu zamanla daha cok anlasilir fatiha okurmusunuz diye sormussun elbette sizde kendinizi cok yipratmayin yazilarinizdan hamile oldugunuzu farkettim bebeginizin sagligi iyiligi icin kendinize dikkat edin artik sadece kendiniz icin degil bebeginiz icinde yasamak mucadele etmek zorundasiniz hayat boyle birileri olur birileri dogar her olum acidir ama zamanla kullenir saygilar

SeMa dedi ki...

başın sağolsun canım

senem dedi ki...

allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. geride kalanlara sabır versin.Ölüm ani oluyor katlanmasıda zor çünkü insan inanamıyor sevdiğini kaybetmeye.başınız sağolsun.

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim, Allah rahmet eylesin. Allah, sizlere sabır versin.. Biliyorum kolay değildir..
Tabiki okurum "baban" için bir fatiha..

İçimdekiAşk dedi ki...

canım başın sağolsun inan ne yazacağımı bilemedim seni anlayabiliyorum 1 yıl içinde 3 sevdiğimi kaybetmiştim yaşayamam diyordum ama yaşıyorum.Nur içinde yatsınlar mekanları cennet olsun.Babana ve dedene fatiha okuyacağım .Üzülme demekle olmuyor biliyorum ama sağlığın için seni seven insanlar için üzülme..

reyhane dedi ki...

Başınız sağolsun, gurbette aynı şeyleri ben de yaşadım dayım için..Çok zor, sabırlar dilerim..

Asahhara dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah. Sizlerede Rabbim sabırlar versin :(

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

başın sağolsun canım

mimozayım dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ederim. Allah hepinizdende razı olsun. Gurbetteyim ama tek değilmişim anladım. Hepinizi çok seviyorum. İyiki varsınız.

Sitare dedi ki...

takdir-i ilahi naparsın.Allah kalanlara sabır versin.Allah rahmet eylesin.

Hande dedi ki...

başın sağolsun..tabi ki çok zor ama şöyle düşün..o aslında ölmedi..yanda gördüğün duvardan öteki odaya geçti..sen o duvardan geçemiyeceksin ama onun orda olduğunu bilip sabredeceksin..nihayetinde biz de o duvardan yan odaya geçeceğiz zamanı gelince ve eğer hakediyorsak sevdiklerimzle ebedi ve tarif edilemez güzellikte bir hayat yaşayacağız..zaten bu dünya diğer alemde yaşayacağımız hayatın bir gölgesi hükmünde..aslında ölmek bitiş değil tam tersi bir başlangıç.. sana Allahtan sabır diliyorum..hayat devam ediyor acısıyla-tatlısıyla
kendine iyi bak..

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Allah Rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Dualarımızı ulaştırsın.

Başın saolsun:(

Swotpisces dedi ki...

sizin de başınız sağolsun, allah sabır versin.

nilerk dedi ki...

Baş sağlığı dilemek hep zor olmuştur benim için ne söylerse iyi gelirki yakınını kaybedene hiç bulamamışımdır kelimelerin kifayetsiz kaldığı yer işte burasıdır .Rahmeti ve merhameti boldur rabbimin dedene rahmet ve merhamet etsin .Sana ve ailene sabır versin inşallah.