Perşembe, Ekim 13, 2011

Son Durumlar

Biraz daha iyiyim son günlerde.
Kafamı dağıtmak için bir sürü uğraşlar çıkarttım kendime.
Kışlıkları çıkarttım, Bebeğimin kıyafetleri için dolap ayarladım, kendimi yormadan temizlik felan..
Dağıttım kafamı, iyiyim şimdi.
Hakkımızda hayırlısı, Mevlam neylerse güzel eyler dedim.
Salı günü hamileliğimin akıbeti için randevum var.
Bol bol dua ederek günümü bekliyorum.

Uzun zamandır kaplamak için kenarda tuttuklarımı fırsat bulup kapladım.
Biri ayakkabı kutusu biride doktorların, hastalarının boğazlarına baktıkları çubukların bulunduğu bi kutuydu (arkadaşımın hemşire annesinden almıştım) İçine pamuk koydum.
Ayakkabı kutusunun içinede, bebeğin kişisel bakım ürünlerini koyup dolabına kaldırdım.
Şimdi yatmaya gidiyorum, eşim evde yok yalnız kalıcam. Salonda tv açık uyumaya çalışıcam.
Herkesi öpüyorum.





6 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

Allah huzurlu uykular versin kuzum. Hep kendini iyi hissettirecek şeyler düşün tamam mı? öpüyorum...

senem dedi ki...

oyy tatlım benim bebişin sağlıkla doğar inş. canını sıkma kendinide yorma dikkat et

mimozayım dedi ki...

Teşekkür ederim canlarım, öpoüyorum ikinizide.

balböcükleri dedi ki...

bebeğini zamanında sağlıkla kucağına almanı diliyorum.hamilelik duygu patlaması yaşanılan bir süreçki sen zaten duygusal birisisin.ama bu bebeğe yansıyor inan anne üzülüp ağladıkça bebekte huysuz doğuyor.bol bol uyu bebek doğunca uykuya ihtiyacın olacak.

mimozayım dedi ki...

Teşekkür ederim Serpilcim, bebeğime yaşattığım o iğrenç bir hafta için okadar pişmanım ki...
Umarım herşey güzel olacak.

Adsız dedi ki...

kutuları ne ile kapladın