Salı, Ekim 04, 2011

Detaylı Ultrason Sonuçlarımız

Bugün ilk defa bu kadar net ve daha fazla zaman gördüm Efe'mi. Herşeyi çok iri bi bebek olacakmış, herşeyi :))) Çok şükür genetik olarak irilik dışında bi problemi çıkmadı bebeğimin. Ama bende bi problem var. Anlaşılmayan bi biçimde bi hafta içinde amniyo sıvımda azalma oluşmuş.Hatta o kadarki kanamam olup olmadığını sordu doktor. Artık 2 haftada bir gidip kontrol altında tutulacak bundan sonraki haftalar. Ve eğer azalma devam ederse verilen bi tarihle sezeryan doğumla bebişimiz doğacak. Umarım zamanında gelir meleğim. Onu küvezde bırakıp eve gelmek istemiyorum.
Doktor, ağzının ve burnunun çok güzel olduğunu söyledi. Sürekli esneyip durdu, gülümsedi,  çok güzel pozlar verdi babasıyla bana.
Gelişimi yine bir hafta önde gidiyor. Doktorun dediğine göre yeterli kalsiyum ve vitamin alımımdan kaynaklı, güzel bi gelişim.

6 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Allah yardımcın olsun canım. İçini ferah tut.
Bende bir numarada yaşamıştım aynı sorunu. Şimdi çok şükür 12 yaşında. Darısı başına.

mimozayım dedi ki...

Peki canım, bu durumun hiç düzelmiş hikayesi yokmu. Yani sıvı azalmaya devam mı ediyo?

sewda dedi ki...

merhaba canım
benim kardeşimin başına geldi öyle birşey hatta doktor birkaç gün gözetim altında tuttu ama sonra düzeldi çok şükür olması gereken zamanda oldu bebeği.inşallah senin de öyle olur.benimki de bir haftadan geriden geliyor umarım kapatırız açığı.

mimozayım dedi ki...

Canım, sol tarafına yat istirat et. 2 hafta içinde kapanır açığın. Bebeğin kan dolaşımı için sol tarafını öneriyo doktorlar.Ben sürekli sol tarafıma yatmaya borçluyum.

Selda dedi ki...

Herşeyden önce sağlıklı, analı babalı büyüsün inşallah:)

mimozayım dedi ki...

Teşekkür ederim, inşallahhh:)