Cuma, Ekim 14, 2011

Lohusa Pijaması ve İndirimli Makyaj Malzemelerim

 Bugün kafa dağıtmak için alışverişe çıktım, ne iyide etmişim. Bebeğin alışverişi bitince sıra bana geldi. Doğum soğuklara denk geldiği için 3'lü takım düşünmüştüm hep. Kapalı Yoldaki Kışlahan Çarşısından aldım yine. Renk kırmızı, spor değil fantazi olsun dedik. Kokoş bi lohusa olucam galiba :)
Makinanın pilleri bittiği için telefonla çektim. Her fotoda renk farklı çıkmış.Detaylar çok güzel fiyonklar, güpürler...

Bebeği rahatça emzirmek için iki kanat yapılmış, kanatların alt kısımlarında iki göğüse denk gelecek yerlerde delikler var. Ordan salıyosun göğsü :)

                                                           Bu sabahlığı.

Pijamanın paça kısımları yırtmaçlı ve kenarları güpürlü, zaten en hoşuma giden yanı bu oldu. Değişik geldi.
 Bu daaa lohusa terliğim, Polaristen çoook uygun bi fiyata aldım. Önce yarı fiyatı 25 dediler, kasaya gidince 17,50'e düştüğünü söylediler. Hastanede değilde evde ancak giyilir.
 Flormar'da çok güzel indirimler var bi uğrayın derim. Allıklar yarı fiyatınında altına düşmüş, normalde şeftali tonları kullanırım ama bi deneyelim bakalım uçuk pembe ve bronz nasıl olacak.
 5 kat daha dolgun kirpikler diyo, bakalım benim gibi kirpik fukarasınınkini kaç kat dolgunlaştıracak.
 İndirimin en babasıda bu rujlara yapılmış. 15 liradan 3,5 liraya düşmüş. Aslında bi kaç tane daha aldım ama onlar hediyelik olduğu için fotolamadım. Bu benim olan.
 Bu makyaj çantasıda Flormar'ın hediyesi. İçi gerekli malzemelerle doldurulup hoop hastane çantasının içine.
Bu şekildede genel olarak aldıklarım var. Cımbız ve pudra süngeride almıştım. Hepsini bir fotoladım.
Bol fotoğraflı bi post olduğu için yazıları kısa tuttum.
Bi sonraki postta biten ürünler olacak sanırım. Biraz sonra makyaj malzemesi detoksuna giricem. Kullanılmayanlar ve bitenler atılacak.
Şimdilik ben kaçar.
Heeerkesi öpüyorum..

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan ,iyi günlerde eskisin :)
iyi haftasonları dilerim

margazit dedi ki...

güle güle kullan arkadaşım. Özellikle pijamana bayıldım. Oldukça kullanışlı detayı var :))

mimozayım dedi ki...

içimizdeki karnaval; Teşekkürler, sizede iyi hafta sonları :)

margazit; canım sevindim beğenmene, teşekkür ederim.

mihrimah dedi ki...

pijama takımınız çook güzelmiş hayırlı ve sağlıklı günlerde kullanırsınız inşallah

mimozayım dedi ki...

mihrimah, teşekkürler inşallah oğlum kucağımdayken giyince herşey güzel olucak.

balböcükleri dedi ki...

kız allah iyiliğini vere doğumdan sonra o topuklu terlıklerimi giyeceeeen:))normal doğum nasıl bişi bilmiyorum ama sezeryan yapmış biri olarak bırak topuğu düz terlikle yürüyemiyodum.aaaaah ah bak yımırtlayasım geldi:D

mimozayım dedi ki...

:)))) Ayy hala gülüyorum yorumuna, giyerim ne olacak :)) Tıkır tıkır dolanırım evde. Mevlütte giyerim diye aldım, hastaneye götürmüycem.
Nerdeyse ben doğurucam, sen hala yımırtlayamadın.

dikisdersi dedi ki...

oy oy oy kokosh lohusa olacaksın yani ,hayırlı dogum nasip etsin Rabbim ,hadi hayırlısı