Pazartesi, Eylül 19, 2011

İşte İlk alışverişimiz ( Bol Foto İçerir)


Öğle sıcağı demedik, eşimle düştük yollara. İlk Adresimiz 5M Avm oldu. Ne aradığımızı bulduk nede bişey beğendik. Tekrar düştük yollara...
Güllük istikametinden bakına bakına kapalı yola kadar çıktık.
Aslında Kapalı Yoldan bişey almıycaktık ama inanılmaz indirimler ve kampanyalar bizi mecbur etti:)
İşte ilk alışverişimiz.

                              400 bilmem kaç liradan 299 liraya düşen bebek arabası. İnanılmaz rahat bi kullanımı var.Tek elle katlanabilme ve açılabilme, hafif oluşu, tekerlek manevraları, 4 kademe yaslanabilirlik. Açıkçası aradığım özelliklerin büyük kısmı bu arabada ve çok beğenerek aldık.
           Olmazsa olmazımdı puset, tek başına bi anne olacağım için en büyük kurtarıcım olarak gördüm hep. İnşallah düşündüğüm gibi olur. Pusetide güzel bi kampanyayla aldık.
                 Sebamed olucaktı banyo ürünleri (Siyah prenses ve Çatı Katı tavsiyeli) Çantasıyla birlikte bütün ürünleri 55 liraya aldık kampanyadan. Cazip geldi. Netten tek tek baktım ürünlere hepsini topladığımda 89 liraya tekabil ediyor. E  bide çanta var onun tek fiyatı zaten 49 lira. Chicco'nun kalite farkıda küçümsenecek gibi değil. Deneyelim bakalım, olmazsa Sebamed alırız.
 Islak mendilleride mağazada bi paket açarak kontrol ettirdiler. Mis gibi pudra kokulu ve yumuşacık. Paketin üzerinde yazdığı gibi ilk günlerde rahatlıkla kullanabilirim. Memnun kalırsam devam ederim.

 Cam biberon, suluk, burun pompası, damaklı emzik, tırnak makası ve biberon temizliği için özel fırça.
Aklıma daha başka bişey gelmedi valla. Bunları aldık ilk etapta. Aslında emziği hiç istemedim zira 10 yaşına kadar emzikle dolaşan, okula bile götürüp tenefüslerde gizli gizli emen ben, böyle bi alışkanlık edinmesin istiyodum. Aldık bakalım, hayırlısı :))
 Hastane çantası olsun diye aldık, Sonrasındada yolculuklarda gezmelerde işimize yarar dedik.
 Bunlarda tekli parçalar,Çıtçıtlı badi, patikli pantolon, önden çıtçıtlı kollu badi, çorap,10'lu ağız mendilleri, patik, eldiven. Bebekler çok hızlı büyüdükleri için abartmak istemiyorum, belkide hiç kullanamadan kaldıracaklarım olacak. ( Annemin bohçasını hatırlarsınız, içindekilerde hep 0-3 aylık)
 Bunlarıda babası beğenip aldı.Çizgili takımı Amerikan filmlerindeki hapisane tutuklularının formalarına benziyo diye almış :))) Tövbe estağfurullah...
 Bornoz takımımız ve peluş battaniyemiz. Bornoz setinin terlikleri bile var. Yerim ben o minik ayakları.
Son olarakta Hastane çıkışımız. E-bebekten bi sipariş daha vermiştim ama görünce çok beğendik. Dayanamadık aldık, Yumuşacık ve organik.Rengi krem, biraz grimsi çıkmış fotoda. 10'lu set.

Allah giyeceği günleride göstersin inşallah. Bir günü biz bu şeker şeylerle uğraşarak geçirdik. Yorulduk ama hevesle yaptık.Şimdi teyzeleri söyleyin bakalım eksiğimiz varmı?

11 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Allahım ne güzel şeyler almışsın. O günlerim geldi aklıma. Güzel günlerde kullan inşallah.

Ozlem dedi ki...

Allah saglikla sihhatle giydirmeyi nasip etsin. Hepsi de cok guzel. Ben de yavas yavas aliyorumm oglumun esyalarini. Daha once de dedigim gibi, bana ornek oluyorsun takipteyim ;))

mimozayım dedi ki...

Talacım; patlat bi tane sende:))


Özlem; Sende aldıklarını yayınla, merak ettim.Ben unutmuşum bu alışverişte, sen unutma göbeği düşene kadar dikişsiz zıbın giyicekmiş. Zıbın almamışım.

Unknown dedi ki...

hepsi birbirinden güzel birbirinden şirin.allah güle güle giydirmeyi nasip etsin

mimozayım dedi ki...

Sevda saol canım, en kısa zamanda senin güzel haberlerini bekliyorum. Dua ediyorum senin için, aklımdasın.

Zeynep dedi ki...

bebiş sağlıkla gelsin güzel günlerde kullansın inşallah :) chicco almakla iyi yapmışsın kişisel ürünlerini zaten her bebeğin cildi farklı oluyo bakalım herşey iyi gelicek mi :D

kendimodam dedi ki...

hepsi çok güzel...güzel günlerde bebişinin kullanması dileğimle...bende yavaş yavaş hazırlıklara başladım.eksik çok daha bende.))

Adsız dedi ki...

merhaba
bebeğinizi inş sağ salm kucağınıza alırsınız.sze bir yer tavsiye edeceğim antalyada belki duymuşsunuzdur ENES BEBE kapalı yolun sonunda cd dersanesi (cenap düzgün) nin yanında apartmanın altında mezarlığn ordan gelen otobüs dolmuş durağı var ön kısmında fyatları çok uygun piyasadan.

mimozayım dedi ki...

Zeynep: Bakalım kullanıp görücez.

Kendimodam:Canım, aslında yavaş yavaş almak gerekiyo. Son anda mutlaka eksikler çıkabiliyo. Ben dikişsiz zıbın almayı unutmuşum mesela. Göbeği düşene kadar kullanılacak. Sen unutma :))

Adsız: İnşallah canım teşekkür ederim. Tarif ettiğin yeri tam olarak çıkartamadım. Bi sonraki alışverişte bi bakınırım o civarlara. Zıbınlarını ordan alırım bulabilirsem.

Adsız dedi ki...

merhaba
ismim Gülcan adsız yorum yazan benim yazmayı unutmuşum :)
hımm şöyle tarif edeyim kapalı yolun sonunda lcw mağazasının önünden kuzeye bakın teb bankası var o pasajın içinden geçin muratpaşa camisine bakan taraftan o zıbınlardan eldivenlerden tek parça alabilirsin ben oğlumun küvetini tek zıbınlarını battaniyesini ordan almıştım .

mimozayım dedi ki...

Tamam anladım şimdi. Birazdan çarşıya inicem. İşim o taraflarda, uğrarım mağazaya. Çok teşekkür ederim :))