Çarşamba, Eylül 07, 2011

Annemin Büyük Süprizi

Canım annem bugün ben yokken, bana çaktırmadan bebek için aldığı herşeyi bi bohça halinde önüme koydu. İçinde neler var henüz bende bilmiyorum, çünkü bebek doğana kadar açılmayacak diye şart koştu. Karşıdan gösterip fotoğrafını çekmeme izin verdi ancak. Bu bohça bebeğin yatak setiyle gönderilmeyecek üstelik. Kendisi geldiğinde getirecekmiş. Yani 2,5 ay bohçanın içini merak etmekle geçiricem.

Yenidoğan bebek bezine kadar herşey var, bezleri görebildim çünkü bohçanın içine sığdıramamış. Fotoda bohçanın çapı belli değil ama devasa bişey içindekileri acayip merak ediyorum. Bu gece sakladığı yeri tespit edebilirsem gizlice bakmayı düşünüyorum :))

Geçen gün benim çarşıda işim var diye dışarı çıkmıştı. Geldiğinde ben evde olmadığım için fark edememişim. Galiba o gün herşeyi organize etmiş.
Anladığım kadarıyla bohçanın içinde çarşıda gezerken beğendiğim hastane çıkışıda var. Çünkü paket halinde duran bişey vardı. 
Kızlar bu gece bana uyku yok. Şimdi bilgisayar başından kalkıp annem bulaşık yıkarken bohçayı arıyımda içimdeki merak dinsin. Bulursam yayınlarım. Öptüm hepinizi.

3 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

bakk şimmdiii:)nasılda meraklandım bende...
hadi bakalım bekliyoruz ne ciciler warmış bohçada...
güle güle kullanmak nasip olsun inşallah... sedvgilerimle...

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

yaa bu ne güzel bir düşünce ne kadar kibar bir inceliktir. Annenizin ellerinden sevgiyle öpüyorum. Çok şanslı bir bebişiniz olacak. Allah analı babalı sevdiklerinizle kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah :)

mimozayım dedi ki...

Teşekkür ederim kızlar, merak devam ediyor henüz bohçaya ulaşamadım :)