Çarşamba, Eylül 07, 2011

Bebek için hazırlıklar başlasıııınnn..

Diğer postta bahsetmiştim, annem benden daha hevesli diye. Daha ortada beşiğimiz yokken alacağımız beşiğin ölçülerine göre yün yorgan ve şilte dikildi.  Uçakla yolculuk edeceğim ve yükümünde fazla olması sebebiyle giderken götüremiycem ne yazıkki.. Ben gittikten bi kaç hafta sonra ne olur ne olmaz diye (erken doğum riskim var) kargoyla arkamdan gönderilecek.
Bir hafta sonra bu saatlerde evimde olucam. Büyük bir temizlik beni bekliyor.
Fazla ağırlaşmadan temizliğimi yapıp beklemek istiyorum. 
Gider gitmez beşik alınacak, haliyle yatak odamızda bi kaç değişiklik yapılacak.
Henüz hiçbir alışveriş yapılmamıştı bebek için, hepsi temin edilecek.
Hastane çıkışı, tulumlar, zıbınlar, battaniye, uyku seti daha bi sürü şey.
Alınacak eksiklere göre doğum çantası hazır edilecek.
 Çok işim var, çookkk...
 


Beşiğin rengini iki cinsiyetinde kullanabileceği ortak bi renk alacağım için nevresimin rengide bu şekilde oldu.
Yastık yorgan ve şilte tamamen annemin ellerinden çıktı. Büyük bi heyecan ve hevesle dikildi.
Maharetli annem benim.
Şimdilik ben kaçar, fazla post yazamasamda gün içinde bi kaç kez açıp diğer blogerleri takip edip yorum yazıyorum. Buralardayım yani :))

Öpüyorum bu postu okuyan herkesi :)))

Hiç yorum yok: