Pazar, Ağustos 28, 2011

Sözümüz Var!!

Bu akşam 22 yıllık arkadaşım, arkadaştan öte kardeşim dediğim biricik Dileğimin sözü var. Allah başa kadar versin, mutlu mesut etsin. Bu güzel günde memleketimde olduğum için çok şanslıyım. Antalyada olsam belkide gelemeyecektim. Birbirimizin sözüydü, "ne olursa olsun mutlaka birlikte olucaz" diye. Çok şükür nasip oldu. Düğünede yanımda oğlumla gelicem :))

Dün akşam kardeşimle bayramlık almaya çıktık, ne ballıyım ki bi tane daha kıyafetim  oldu. Bu sefer yeşil gözlü paşamdan geldi hediye.



Aldığım kıyafetlerin hiçbiri hamile kıyafeti değil. Doğumdan sonrada kiloları verene kadar gayet rahat giyebileceğim şeyler.Bu arada farkettiyseniz bacaklarımdaki şişler inmiş durumda. Tamamen yediğim tuzla alakalıymış, kesince iniverdi.Aslında abartılı şekilde yemiyodum ama normal kullanılan miktar bile hamilelikte fazla gelebiliyomuş. Yediğim şeylerden tad alamasamda bebek ve benim sağlığım için vazgeçmiş durumdayım.
 

Yarın bol fotolu postla burda olabilirim, bu akşam bol bol foto çekerim.Şimdilik ben kaçar malum hazırlıklar başlıyor. Öpüyorum herkesi.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Pek bi heyecanlı olur en yakın arkadaşın mutlu zamanları :) Bu tarz elbiseleri bende çok alıyorum ilerde senin gibi zorluk çekmem umarım kıyafet konusunda :)) Çok şirin göbüşün !

www.curcunam.net

mimozayım dedi ki...

Curcunam; Teşekkürler canım, bu tarz elbiseleri doğumdan sonrada kullanabilecek olmam avantaj. Özellikle hamile kıyafetleri almıyorum, sonra giyilmez çünkü :))