Salı, Ağustos 16, 2011

Bi fikir verin lütfen!!


Bi kaç gündür internet ortamında bizim şehzadeye beşik bakıyorum ve ikilem arasında kaldım.Evimiz 2+1 olduğu için şimdilik yatak odası takımlarına girmiyoruz. İlk zamanlar yatak odamızda yatacağı için beşik alıp daha geniş bi daireye çıkana kadarda bizi idare etmesi gerekiyor. Aklımdaki beşikler ahşap çekmeceli olanla, oyun alanlı olanı. Nette örnek olsun diye ikisininde fotosunu buldum.
Oyun alanlı olan yani üstteki, 3 yaşına kadar kullanabileceği işimiz bittiğinde katlayıp kaldıracağımız bi model. Bebek büyüdükçe iç derinliği ayarlanabiliyor.

Alttaki ahşap beşikse bebeğin dolabıda olmayacağı için, azda olsa çekmeceleri işe yarayacağından cazip geldi.

Yatak odam çok geniş olduğu için ikisi içinde yer önemli değil. Sadece kullanışlı olması yeterli benim için. Şimdi tecrübeli annelere soruyorum, sizce hangisi?

9 yorum:

Unknown dedi ki...

o tatlı bebişe oyun alanlı olanı tercih etmenden yana olurum böylelikle onun ve kendi rahatını düşünmüş olursun ayy düştümü ayy noldu telaşı olmadan işinede bakabilirsin :) Dolaplı olması çok büyük bi alternatif değil aslında el kadar kıyafetleri her yere sığabilir bence ikeadan ola alabileceğin küçük bir dolapla birlikte 3 yaşına gelene kadar idare edebilirsin bence :))

Neşece herşey dedi ki...

Canım benim ikzlerim var..İlk zamanlarda bizdeçocukların yanında yattığımız için odalarına kanape ve iki tane çekmeceli beşik almıştık..Eylülde4 yaşını bitirecekler ve hala beşiklerinde yatıyorlar..Ben çok memnunum tavsiye ederim..Seneye de odalarını haırlamayı düşünüyoruz..

rengarenkli dedi ki...

canımcım benim tavsiyem ilk resimdeki. neden mi şöyle ki
bizim evde 2+1 ve biz oturma odamızı iptal edip oğluşa koca bir oda yaptık. pişman değilim ama ilk etapda düzeni bu kadar bozmaya gerek diye düşnüyorum . zaten ilk 4 ay yanından hiç ayırmıyosun, sonrası içinde oyun parkında yatabilir. bol çekmeceli bir komidin ayarlarsan bide bu oyun parkından alırsan paşalar gibi büyütürsün bebişini.

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Biz 2 numaraya yukarıdaki oyun parkı olanından aldık. Bodrum da yaşarken ev küçüktü yatak odasına koyduk ve çok rahat ettik. Ayrıca yerini yadırgamasın diye Antalya ya gelirken, Eskişehir e giderken (otobüsle gitsem bile) yanımda götürebildim. Geçen sene odasına mobilyaları almamıza rağmen kışın bizim odada park yatakta uyudu. Çünkü bizimki 27 ay emdi. Kışın Sıcacık yatağından çıkar yatak odasına getir emzir tekrar onun odasına götür zor olacaktı. Şimdide bebekli misafir geldiğinde yatak 10 dk.da hazır.

bırtutamkekik dedi ki...

birincisi daha portatif ve kullanışlı olur tatlım:)
giysileri için nerede olursa olsun yer bulunur bana kalırsa..
sağlıcakla kavuşup güzel günlerde mışıl mışıl uyuyabileceği günler diliyorum:)
Antalyadan kekik kokulu sevgiler...

sitare dedi ki...

üsttekini alırsan bazı çocukların park yatakta uyuma güçlüğü çektiklerini duydum.ancak taşıması kolay.tatile dahi çıkabileceğin bir model.üstelik alıp salona kursan 1 yaşına dek orada yatırabilirsin.ayaklandığında zaptetmesi de çok kolay olur.sen yemek pişirirken bebiş oyuncaklarıyla güvenli bir alan içinde oynar.ben ahşap almıştım.10 yıl öncesiydi.bu park yataklardan haberimiz bile yoktu.çekmeceleri iş görüyor.ama sandığın kadar da çok bişi almıyor içleri.oldukça büyük modelleri var.benim oğlum tam 6 yaşına dek yattı içinde.sonra genç odasına geçti.sağlam olduğundan bunlar şimdi minik kızım kullanıyor.çekmeceler yetmiyor.dolabıma koyuyorum çoğu kıyafetini.madem evin 2+1 ve madem daha ilk çocuk bu ben park yatak derim.daha büyük eve çıkıp oda yapmaya karar verdiğinde daha genç işi bir oda alma şansın olurve bu yatak katlanır olduğundan sıradaki miniğe miras kalır.sevgilerimle...

mimozayım dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim yorum bırakıp değerli fikirlerini belirten arkadaşlara. Büyük çoğunluk oyun alanlıdan yana. Çok mantıklı gerekçeler okudum (ikinci çocuk için) şimdi sıra Antalyadaki bebe mağazalarını gezip sonrada netteki fiyatlarla karşılaştırıp ekonomik ve kaliteli beşiği bulmaya geldi :)

3kişilikDünyam dedi ki...

Merhaba, benim 6,5 aylık bir oğlum var. Bebek doğmadan önce, yazdıklarının ikisini de almıştım. Yatak odama babymax park yatak aldım. Bebeğe de oda yaptık çünkü ben yanımızda uzun süre yatsın istemedim. Evimiz zaten küçük olduğu için odasına alışsın istedim. Nitekim öyle de oldu. Geceleri park yatakta, güzdüzleri hep odasında uyuttum ve 3 ay sonra park yatağı kaldırdık hep odasında yattı. Hiç zorlanmadım. Bebebğim 3 aylık olduğunda park yatağı anneme götürdük (gündüzleri annem bakıyor). Benim önerim, çocuk odası yapmayacaksınız park yataklar çok kullanışlı. Ben içine yatak almadım. Viscoları pek tavsiye etmiyor doktorlar. Annemde olan bir yatağı (yün) ona göre uyarladık. Çok da rahat etti oğlum. Eğer bu dolaplı yataklardan alıyım diyorsanız ilerde oda takımına tamamlayabilirsiniz. Bebeğimin odasındaki yatağı büyüyebilen yatak.

http://www.ozelcan.com.tr/anne-bebek/4643-Belis-Buyuyen-Calisma-Masasina-Donusebilen-Besik-.aspx

Böyle bişey. Altında bazası var. İsterseniz içine yatak koyabilirsiniz. Ayak ucunda da dolabı var bayağı geniş. Sonra ayakucu çıkarılıp tek kişilik yatağa dönüşüyor. Yatak odanızda yer sıkıntısı yoksa böyle bişey de alabişlirsiniz. Ama ilerde bebek odası yapacağınız zaman diğer parçaları tamamlayabilir misiniz? Farklı olma durumu olabilir.

Miss Sensible dedi ki...

Canım, oyun alanlı olanı kuzenim oğlu için kullanıyor. O kadar memnun ki hatta oğlu tatile gittiklerinde de rahat etsin diye katlayıp yanlarına götürebiliyorlar. Ben ce böylesi daha ideal..