Cuma, Ağustos 19, 2011

6. Ay Doktor kontrolümüz

Az önce 6. ayımızın kontrolunden geldik annemle.
680 gr olmuş oğlum ve durumu çok iyiymiş, gelişiminin tam haftasına göre ilerlediğini söyledi doktor.
Bu seferki utrason görüntüleri çok güzeldi.
Esneyişini, sanki bişeyler çiğniyormuş gibi ağız hareketlerini izledik.
Şeker Yüklemesi yapıldı,  50 mg glikoz içip tahlil verdim. Bi kaç saat sonrada tahlil sonuçlarımı almaya gidicem.
Bu arada göbekli halimi merak edip foto yüklememi isteyen arkadaşlar için yarın dombilik halimi çekip bloğa koyucam. Hem merakınız dinsin, hemde ilerisi için anı kalsın.
Artık göbeğime baktığımda oğlumun hareketlerini izleyebiliyorum. Dün dayısı elini koyduğunda tekmelerini hissetti.  Her geçen gün tekmelerinin daha kuvvetli olduğunu hissedebiliyorum. Harika bişey olduğunu söylememe gerek yok dimi? :)
Bacaklarımda ve ayaklarımda şişlikler var yürürken sanki çiviye basar gibi ayaklarımın altı acıyo. Sanırım çok kilo almamdan kaynaklı artık ayaklarım beni tartmıyo.Antalyadan gelirken getirdiğim hiçbir kıyafet şuan olmuyo, annem bir sürü cicişler alıyo bana :)
Neyse arkadaşlar doktora git gel yoruldum biraz uzanıyım, hepinizi öpüyorum.







Hiç yorum yok: