Cuma, Haziran 10, 2011

Son Durum

Bi burun kanamasıdır gidiyor.
Gebelikle alakalı olduğunu ve bi risk teşkil etmediğini okudum internetten.
Ama gerçekten çok sinir bozucu bi durum.
İlk kanadığında daha önce böyle bişey yaşamadığım için panik olmama neden oldu ama şuan alışmış durumdayım. Elimde kağıt havlu geziyorum.
Kan değerlerim yükseldiği için kılcal damarlarda çatlama yapıyomuş.
Daha düne kadar kansızlıkla mücadele eden ben, nasıl olduda damar çatlatacak kana sahip oldum.
Annemin elcağızlarıyla yaptığı halis üzüm pekmezi :)
Testte değerlerim çok güzel çıktı. Sanırım içmeyi bırakmalıyım :)
Neyse öperim  hepinizi.

Hee bu arada Balböcüğü ( Serpil) son postunu okudum ama bi problem var sanırım yorum bırakamadım. Bi kaç ay sonra söyleyeceğin haberi tahmin ediyorum. Ama yanılabilirimde tabi. :)) Anladın sen.

Hiç yorum yok: