Salı, Haziran 14, 2011

İnanılmaz mutluyum

Şu günlerde olmasını istemediğim hiç bişey olmuyor, olmasını istediklerimde süpiz bi şekilde gerçekleşiyor.
 Tabi oturup deli gibi dua ediyorum bunları için.
(Allaha şükürler olsun. Kabul etti dualarımı)
Temmuz 18 memleket yolcusuyum.
Sanırım Ramazanı ve bayramı annecim ve babacımla birlikte geçiricem.
Erkek kardeşim temmuz 10 da gelicek Antalyaya güzelce tatilini yapıcak ve 18'inde uçakla memlekete geçicez.
Resmen gün sayıyorum.
Bu arada şu 3'lü tarama testi için fazlaca geriliyorum.
Çok yakınımda bu testte olumsuz sonuç alıp bebeğini kaybeden bi tanıdığım var, Ve benim başımada gelmesinden çok korkuyorum.
Şuan 15 haftalığız. En son 18. haftada yapılıyo yanlış bilmiyorsam.
Kardeşim geldiğinde gitmek istiyorum bu teste, çünkü eşimin yoğun işlerinden dolayı tek başına gitmek zorunda kalıcam. Korktuğum içinde kardeşimle gitmek en doğrusu olacak benim için. Hem dayıda görsün minik meleğimi.Cinsiyetimiz hakkında mailler alıyorum.
Doktorumu daha önce bi postta anlatmıştım. Çok politik cevapları vardı. Burdan bakabilirsiniz tık tık
Cinsiyeti hakkındada o politik cevabı duyacağımdan adım kadar emindim kiii, öylede oldu.

Ben:      Doktor bey cinsiyetini öğrenmem mümkün mü?
Doktor: Şimdi dışarda gidiyosun, önünde güzel uzun saçlı birisi yürüyo, önüne geçtin bi baktın ki erkekmiş. Arkadan bilemem sırtını dönmüş
Ben:      !?!

Karar verdim ne doğum için nede konrtol için bi daha bu doktora gitmiycem. Başlarda rahatsız etmemişti bu tutumu ancak, şuan oldukça rahatsızım. Arkadaş bu benim ilk bebeğim, ilk hevesim. Ben sorarım, sende doğru dürüst cevap verirsin.
Şuan aklımda bi hastane ve bi doktor var.
Hala sabit bi doktorum yok ama.
 Ayyy çene düştü valla. Neyse canlar ben kaçar. Kafa patlattım garii. Öpüyorum herkesi.

2 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

tatlım herşeyin güzel gitmesine çok sevindim :) umarım testler de harika geçecek ;)

Adsız dedi ki...

ALLAHIM HEP MUTLU ETSİN İNŞALLAH....BEBİŞEDE SAĞLIK VERSİN YARADAN İNŞALLAH..