Salı, Mayıs 10, 2011

Yeni ojelerden

Bahsetmiştimya hediye çekilişinden kazandığım ojelerden. İşte bgün bi fırsatını buldum bi kaç tanesini denedim.Bu turuncuya bayıldım, tam yazlık bi renk cıvıl cıvıl.
Çatlayan ojelerden beyazı denedim üstüne sanırım beceremedim. Çok çabuk kuruyup çatlamaya başlıyo. Tek seferde sürmek gerekiyo.




                                                     Bu kadar olabildi.çok hızlı olmak gerek.

                      Bu rengide çok sevdim. Üzerine yine hediye gelen ojelerden matlaştırıcıyı sürecektim ama böle daha hoşuma gitti sürmedim.

3 yorum:

senem dedi ki...

evet canım çatlayan ojeyi bir seferde süreceksin normal ojeler gibi değil :)
yoğun ama tek seferde sürmek gerek
Renklere bayıldım güle güle kullan

Crazy For Polishes dedi ki...

catlayan ojeleri kullandikca alisiyor insan sadece hizli olmak gerekiyor aslinda :)
ayrica gule gule kullan, begenmene cok sevindiik :)

mimozayım dedi ki...

ssdesignbutik elim alışacak süre süre püf noktası hızlı olmakmış :))


Kızlar valla ne desem boş, hangisini süreceğimi şaşırıyorum resmen. Son zamanlarda başlayan oje tutkuma ilaç gibi geldi hediyeleriniz.