Cuma, Mayıs 27, 2011

Bugün Gelen Kargom

Uzun süredir kapımı kargocuların çaldığı yoktu, bu sabah çalan zile eşim baktı, sesleri duydum ama apartman görevlisi olabileceğini düşündüğüm için ilgilenmedim. Bi kutuyla girdi içeri. Bundan bi ay öncesiydi galiba nette gezinirken Milıba Anne Bebek Kulübüne üye oldum. Tamamen ücretsiz, kargo parası bile talep edilmeksizin bi paket gönderilmiş adıma. Kutunun içinden 8'li yeni doğan bebek bezi, ıslak mendil, emzirme döneminde içebileceğim bi bitki çayı, hamilelik rehberi, cd'li anlatım, Tansaş ve Migrosta yararlanabileceğim 6 ürüne ait indirim kuponları ve adıma yazılmış bi mektup çıktı. Bebeğimin ilk hediyeleri oldu :))  Ne ince bi davranış.

4 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bebeğin ve sen güle güle kullanın bu ilk hediyeleri :)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bu arada geçen yıl blogum çalınıp silinmişti yeniden blog açtım ve bir izleyicim bile yok :) nasıl izleyicilerim olmuştu daha önce onu da hatırlamıyorum :) ya allah dedim başladım :) daha önce yanılmıyorsam r. şanal ile ilgili konuşmuştuk. doğru mu hatırlıyorum acaba?

mimozayım dedi ki...

Canım evet bende şimdi hatırladım. İlk yorumunda Profiline baktım ama bloğunu göremedim.İkinci yorumda buldum seni ama ekleyemiyorum izle butonu aktif görünmüyo şimdilik. Düzeltirsen eklerim.

Adsız dedi ki...

güle güle kullanın;ıslak havlu hakkında yeni yazı yazdım;gerçekten çok iyi:)