Salı, Şubat 16, 2010

Favoriler

Artık simli yaldızlı farlar moda ama benim vazgeçemediğim farım budur. Yumuşak köpükümsü kıvamı çok güzel. Genelde mavisiyle pembesini bi arada kullanırım. İki renkli makyaj bana yakışır.Koyu makyajda da koyu fümeyle en açık lilayı sürerim gölgeli bakışlar yaparım.Zaten kabak gibi tek renk far çekenlere kılım. Küçüklüğümden beri meraklıyım makyaja, babam kızardı niyeyse. Yinede benim mutlaka sakladığım malzemelerim olurdu. Elim yatkındır makyaja, arkadaşların makyajını bile benim yaptığım olurdu.Kına gecemde makyajımı ben yapmıştım.
Gözlerimin altı yorgunluktan dolayı bi kaç aydır çok mor. Beni fazla rahatsız etmezdi görüntü ama heralde buketciğimi rahatsız etmiş :) saolsun kullanmadığı kapatıcısını getirdi. ! 1 haftadır uyguluyorum, gerçekten kapatıyor, aydınlık bir göz altı görüntüsü oluyor.

Buketle çok iyiyizdir bende ne varsa ona onda ne varsa bana gelir. Dünya tatlısı, çok iyi niyetli bir arkadaşım. Antalya'da tanıştığım en dürüst en aklı başında insan...

Hiç yorum yok: