Cumartesi, Şubat 27, 2010

Dün akşam canım kızartma isteyince sevdiğim gibi bi kızartma yaptım. Hamur işi, kızartma bakalım sonum ne olacak. Yemek yapmayı sevdiğim kadar yemeyide seviyorum. Ve hatta yaşasın yemek yemek!!!!!
Canım sıkılınca biraz uğraş bulmak istedim kendime, geçen gün nette bi sitede görmüştüm bu çiçekleri. Malzemesi kola şişesi. Baktım çöpte boş kola şişesi var bi deniyelim dedim. Önce çiçek şeklinde kesip sonrada çakmakla hafif erittim. Renkli ojelerlede bir kat boyadım üzerini, ortasınada cd den kestiğim küçük parçaları yapıştırdım. Masa üzerinde çok sevimli durdular.
Buda yeni eserim.




Veee hızımı alamadım cd kırmışken uzun zamandır planladığımı yapıyım dedim. Ablamın çehizinden kocaman bir kase vardı bende. Eşim beğenmediği için hiç bir zaman kullanamadım. İstedimki masanın üzerine felan koyuyum. Ben koydum o kaldırdı. Dün akşam bi yenileme çalışmasıyla eşimin gözüne girdi ve şuan salondaki orta sehpanın üzerinde kumandalara çanaklık ediyor. Önce kenarlarına yapıştırdım cd parçalarını, sonrada gelişi güzel çiçek ve dalların üzerineyapıştırdım. Fotoda belli değil ama ışıl ışıl bişey oldu.Karşıdan cd olduğu hiiiç anlaşılmayan ve çok güzel parlayan taşlar varmış gibi duruyor.



Hiç yorum yok: