Salı, Ekim 09, 2012

Efe Son Durum, Kilo Son Durum :)

 Efe'nin maharetleri artık fotoğraflamakla bitmiyor. Yanında görmüş olduğunuz boş damacana şişesini mutfaktan alıp, yürüteç niyetine kullanarak kapıya kadar gelip, babasının kullandığı ayakkabılığı yerle bir ediyor. Gün içinde kaç kez doğrultup diziyorum saysam parmaklarım yetmez. Bu aralar takıntı haline getirdi bunu, az bi gözümün önünden ayrılsın ayakkabılığın başında. Hayır kaldırıyım diyorum, yerim yok.
Bıkana kadar idare edicem artık. Bi arada benim ayakkabılığıma takmıştı ordan sıkıldı.


Ne yaparsa yapsın, neyi kırarsa, devirirse, yıkarsa ..  ne kadar gerilsem, çileden çıksamda... yüzüme böyle bi bakış atması yeterli benim için. O an öpücüklere boğabiliyorum onu. İçime sokabiliyorum sevgiden.
Pörtlek gözlü oğlum benim.

 Gelelim benim kilo durumuna. En son 21. kiloyu deflemiştik ya, ona 22 diyelim artık biz :)
Şimdi normal bi insanın 20 kilo vermiş olması farklı bişey, kilolu bi insanın vermesi farklı bişey.
Şuan ben bu haldeyim iri kemik ve malesefki baba tarafının mirası basen problemini doruklarda yaşayan biri olarak hala zayıf değilim. Ama şöyle bişeyde var ki vücudumun götürdüğü kilo bu kilo. Çünkü fazlası burnumu pinokyalaştırıp, boyun kemiklerimi pırtlatıp, belimi inceltmekten  başka bi işe yaramıyor.
Yinede azimle devam zayıflamaya, gittiği kadar artık alt taraftan diyip istikrarı kaybetmiyoruz:)



 Şimdi kızlar merak ediyosunuz ya, kiloyu nasıl veriyorum. İlk önce şunu söylemeliyim ki inanmak gerekiyor. Bilinçaltını buna inandırmak. O zaman direnmiyo beden, metobolizma durmuyo.
Vakti zamanında da  uğraştım, 5 kilo vermek için yemeden içmeden kesildim ama inanmadım zayıflayacağıma  ve o zamanlar gerçekten ne kilo verebildim ne de kendimi frenleyebildim. 
Burdan beni buna inandıran sadece "sen yaparsın" cümlesiyle beni fitilleyen Reyhan Teyzeme vefayı borç bilir sonsuz teşekkürlerimi ederim. O buna beni inandırmasaydı asla başaramazdım.
Kızlar ilk adımı atın, kendinizi dolayısıyla bilinçaltınızı buna inandırın ve ben zayıflamaya hazırım diyin. 
Sonrasında birlikte devam edelim.
Hepinizi seviyor ve öpüyorum 
Sağlıcakla.


9 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

efe bir gülücükle yumuşadığını bildiği için yapıyor zaten bunları :)))))

oh fıstık gibi olmuşsun kuzu maşallah :) bence daha fazla vermene gerek yok. önemli olan bu verdiğini korumak. ve çok önemli bir noktaya değinmişsin; bilinçaltı! bilinçaltını inandırmadıkça programlamadıkça kalıcı bir sonuç olmuyor ne yazık ki.

mimozayım dedi ki...

Hülya; Biliyosun Efe beni çok güzel kullanıyo:) Yok kuzum yok daha gidecek kilolar var. Sabitlemede çok işe yarıyacak biraz daha vermem. Çünkü alacak olursam eğer yeniden en azından bedenimin götürdüğü kiloya kadar çıkış yaparım anladın :)

Nalancım; Tatlım ya yorumunu okudum yayınla dedim ama ne olduysa görünmedi burda anlayamadım. Ne olur kusura bakma.

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

haha bilmem miii :))) doğru diyorsun tatlım o giden birkaç kilonun sabitlemede işine yarayacağı kesin ;)

Adsız dedi ki...

Diyetisyene gidiyor musunuz?? Spor uapiyor musunuz? Beslenmenizde yani menunuzde neler var?? Bebisiniz de cok tatli allah bagislasin. Siz de gayet fit gorunuyorsunuz.. birde hayat ressami seda nin yeni blogunu biliyor musunuz?? Yeni actigi blog da mi kapandi nedir haber yok. Gogsumde kitle var diodu ne oldu acaba??

mimozayım dedi ki...

Adsız: Yok canım diyetisyene gitmedim, spor kendi çapımda yürüyüş, bacak ve kalça çalıştıran pilates hareketleri ve Efenin peşinde koşturmaca sayılırsa evet yapıyorum.Seda en son babasını kaybetti uzun süre yazmadı daha yeni bi blog açtı

http://derinvesessiz.blogspot.com/ burdan ulaşabilirsin.

Adsız dedi ki...

Gercekten bravoo demek ki gercekten isteyince oluyormus. Takipcinizim artik. Sevgiler..
Seda icinde cok uzuldum. Adres icin tsk ederim..

mimozayım dedi ki...

Adsız; Rica ederim ne demek. Sevgiler. Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Bi laf varya
bu pazartesi diete başlıcam die :)
bende o misal
yarın başlıyorum kendime inanarak bir diete ;)
o bebişinde ağzını yerim ben ne güzel büzmüş ;)

Adsız dedi ki...

Sevgili Mimoza,
Basenleri sporla eritebilirsin.
Youtube da Leslie Sansone Walk at home klibleri var.3 mile, 5 mile hem yürüyorsun hemde vücüdun bütün kaslarini calistirici hareketleri yapiyorsun.Herkesin yapabilecegi hareketler ve gercekten sürekli yapildiginda ise yariyor.Bacaktaki yaglar eriyor resmen.Umarim bütün sikintilarinda sona erer.Saglicakla kal.Sule