Cuma, Ağustos 17, 2012

Bayram Öncesi


Fikri Mühim denemem için bi paket gönderdi.
Sanırım yeni çıkan bi marka daha önce hiç karşılaşmadım. 
Kutunun içinden;
Erkek bebeklerin altını değiştirirken ani kaçırmalara karşı  pipiped.
Kız ve erkek bebekler için ayrı ayrı üretilmiş ıslak mendiller
Alt açma bezleri ve bi dünya indirim kuponları çıktı.
Denedim ve hepsinden çok memnun kaldım.

Bayramlıklarımız alındı. Sadece ben aldım gerçi.:)
Havuç pantolon ve kot.

Çikolatalarımız masamızın üstüne şimdiden konuldu. Bayrama kadar bitmezse ve gelenimiz olursa ikram edilecek.


Son olarakta ana oğul bi fotomuz olsun:)


Bayram kombini yapmayı düşünüyorum bayram günü giyip, fotoğraflayıp, post yaparım inşallah.
Herkesi öpüyorum.Sevgiler.

6 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bayramlıklarınızı giyin, çikolatalarla birlikte ikinizi de yicemmm :))))

Unknown dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun

mimozayım dedi ki...

Hülya; Bekledim bayramda niye gelmedin:)

Gülcan; Teşekkür ederim, seninde kutlu olsun:)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

hehe eniştenle geziyodum kuzu bırakmıyo ki geleyim :))))

balböcükleri dedi ki...

oğluşun sana benziyormuş.gördük;)

mimozayım dedi ki...

Serpil, İlk benzeten sensin babanın kopyasıdır aslında. Sevindirik oldum, ihya oldum. Gururlandım:)